|

ثبت رکودی عجیب در تاریخ بوندسلیگا

برای نخستین بار در تاریخ بوندسلیگا، پنج تیم بدون برد در پنج هفته ابتدایی لیگ!

لینک کوتاه کپی شد

تیم‌های ماینتس، دارمشتات، کلن، بروسیا مونشن گلادباخ و بوخوم شروع خوبی در بوندسلیگا نداشته‌اند و با فرم نه چندان جالبی که در فصل جدید دارند، تاکنون موفق به کسب پیروزی در این لیگ نشده‌اند. موردی که باعث ایجاد رکوردی جدید در تاریخ این رقابت‌ها شده است.

به گزارش«شایانیوز» و به نقل از  اوپتا، برای اولین‌بار در تاریخ بوندسلیگا ، پنج تیم در پنج هفته ابتدایی لیگ موفق به کسب هیچ بردی نشده‌اند. ماینتس که فصل پیش نقش مهمی در تعیین قهرمان ایفا کرد، اکنون تنها با کسب یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفته است و صفر پنج‌ها در حال سپری کردن بدترین روزهای خود با بو اسونسون هستند. دارمشتات نیز که به تازگی به بوندسلیگا صعود کرده به همراه کلن ، شرایطی مشابه با ماینتس دارند و تنها موفق به کسب 1 امتیاز شده‌اند.

مونشن گلادباخ با جراردو سیوانه فرم چندان خوبی ندارد و در این پنج هفته، دو تساوی و سه شکست حاصل کار کره اسب‌ها بوده است و اکنون در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارند. بوخوم نیز که در این هفته مقابل بایرن مونیخ متحمل شکست سنگین 7-0 شد، دیگر تیم بدون پیروزی این فصل بوندسلیگا است و در حال حاضر در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد.

جایگاه پنج تیم بدون پیروزی بوندسلیگا در جدول

حال باید دید کدام یک از این پنج تیم، زودتر از بقیه موفق به شکستن این روند منفی خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی