|

اسطوره رئال در راه بوندسلیگا

اونیون برلین که در فصل قبل شگفتی ساز بوندسلیگا لقب گرفت و توانست با قرار گرفتن در رتبه 4 جواز حضور در لیگ قهرمانان 24-2023 را کسب کند.

لینک کوتاه کپی شد

در فصل جاری اما این تیم هیچ شباهتی به تیم سال گذشته ندارد و شروع فاجعه بار آنها در فصل 24-2023، در نهایت به بر کناری اورس فیشر، سرمربی این تیم منجر شد. برلینی‌ها در حال حاضر با ۷ امتیاز از ۱۲ بازی در رتبه ۱۷ جدول ۱۸ تیمی بوندسلیگا قرار دارند و یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شوند. این باشگاه به دنبال جانشینی برای سرمربی برکنار شده خود می‌گردد و در حال حاضر رائول گونزالس، سرمربی رئال مادرید کاستیا، نزدیک‌ترین فرد به نیمکت مربیگری این باشگاه است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ به نوشته نشریه معتبر کیکر، رائول گونزالس در 48 ساعت گذشته در حال مذاکره با اونیون برلین برای پذیرش هدایت این تیم بوده و احتمال اینکه او به عنوان سرمربی اونیون برلین منصوب شود، افزایش یافته است. اسطوره رئال مادرید از ۲۰۱۹ هدایت تیم دوم کهکشانی‌ها را به عهده دارد و می‌تواند اولین تجربه مربیگری خود در رده بزرگسالان را آغاز کند. نام رائول در 12 ماه گذشته پیرامون باشگاه‌های ویارئال و شالکه نیز شنیده شده است، اگرچه این احساس وجود دارد که هدف او هدایت تیم اصلی رئال مادرید، در صورت تمدید نشدن قرارداد کارلو آنچلوتی باشد.

رئال مادرید و اونیون برلین با یکدیگر در لیگ قهرمانان اروپا هم گروه هستند و دیدار رفت دو تیم در سانتیاگو برنابئو با نتیجه ۱-۰ به سود مادریدی‌ها به پایان رسید و اگر رائول در نهایت هدایت اونیون برلین را به عهده بگیرد، ماه آینده در لیگ قهرمانان به مصاف تیم سابق خود خواهد رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی