|

کروس دیدار ال کلاسیکو را جنجالی می کند!

مارکا گزارش داد که فردا شب در فینال سوپرکاپ اسپانیا هواداران عربستانی بلایی بر سر تونی کروس خواهند آورد که از یادش نرود.

لینک کوتاه کپی شد

مارکا به هتل محل اقامت اعضای "Blancos KSA" رفت تا مصاحبه‌ای با رئیس افتخاری این کانون هواداری انجام دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ کانونی که توانسته 600 هوادار رئال مادرید را برای تماشای سوپرجام اسپانیا به الاوال پارک ببرد. همه چیز از سال 2015 شروع شد، اگرچه کارلوس بالدو، رئیس افتخاری باشگاه، که 10 سال است در عربستان سعودی زندگی می‌کند، می‌گوید: «اینجا بسیاری از زمان پیوستن زیدان به رئال عاشق این باشگاه شدند.»

1978086

با بیش از 500 عضو پراکنده در یازده شهر کشور، "Blancos KSA" سال گذشته در فینال سوپرجام در استادیوم ملک فهد در ریاض پس از یک بنر عجیب که در آن فلورنتینو پرز با لباس کلاسیک عربستانی ظاهر شد، در بین جهانیان شناخته شد. در آن بنر بنزما نیز مانند شیوخ عرب لباس پوشیده بود.

1978087

امسال این کانون هواداران توانست الاول پارک را به خانه جدید رئال مادرید در عربستان سعودی تبدیل کند. امروز آنچلوتی گفت: «عربستان کشوری است با شور و اشتیاق زیاد به فوتبال. هواداران زیادی از رئال مادرید اینجا هستند.»

سوت‌ها علیه تونی کروس و یک هشدار

کارلوس سپس به مسئله سوت‌ها علیه کروس در بازی برابر اتلتیکو اشاره کرد: «مسئله تونی کروس در اینجا کاملاً بحث‌برانگیز است، زیرا مردم فکر می‌کنند که او به کشورشان توهین کرده است. در اینجا آنها به فرهنگ کشور خود بسیار افتخار می‌کنند و کروس انگار به ناموسشان اهانت کرده است.»

بخش‌های زیادی از ورزشگاه هرگاه کروس صاحب توپ می‌شد، سوت می‌زدند. 

1977356

هافبک آلمانی چند ماه پیش آن دسته از ستاره‌هایی را که تصمیم گرفتند آخرین نقطه فوتبال خود را در عربستان بگذارند را بی‌گناه می‌داند، اما در عین حال فوتبالیست‌های جوانی که بخش بزرگی از دوران حرفه‌ای خود را در پیش دارند و به خاطر پول به عربستان می‌روند را زیر سوال برده بود: «همه باید برای آینده خودشان تصمیم را بگیرند، مانند کریستیانو رونالدو، که دوست داشت به عربستان برود و تصمیم گرفت این کار را در پایان دوران فوتبالش انجام دهد. اما زمانی که بازیکنانی که در میانه دوران حرفه‌ای خود هستند و کیفیت بازی در بهترین باشگاه‌های اروپا را دارند، تصمیم می‌گیرند راهی لیگ عربستان شوند، شرایط متفاوت و سخت می‌شود. من به شخصه به خاطر مشکلات نقض حقوق بشر دوست ندارم به عربستان بروم.»

پس از بازی ولی کروس واکنشی طعنه‌‎آمیز به هو شدن خود نشان داد: «امروز خوش گذشت! چه جمعیت فوق العاده‌ای!»

علاوه بر این، رئیس افتخاری کانون هواداران رئال در عربستان هشدار داد، آنچه در فینال یکشنبه برابر بارسلونا در همان ورزشگاه رخ خواهد داد، بسیار بدتر از بازی قبلی است: «این چیزی است که ما نمی‌توانیم آن را کنترل کنیم. ما از طریق بلندگو در تمام مدت بازی می‌گفتیم کروس را تشویق و همه چیز را فراموش کنید. این فوتبال است و آن را با سیاست قاتی نکنید.»

1977354

کارلوس در ادامه گفت: «در کانون هواداران ما تقریباً هیچ اعتراضی علیه تونی وجود نداشت، اما بقیه ورزشگاه چیزی است که ما نمی‌توانیم کنترل کنیم. من مطمئن هستم که در فینال اوضاع بدتر خواهد شد؛ زیرا در شبکه‌های اجتماعی عربی جنبشی برای هو کردن بیشتر کروس ایجاد شده است. کوچک و بزرگ می‌خواهند فردا شب او را هو کنند.»

اگرچه آنچلوتی فکر می‌کند که این مشکلی برای تیمش نخواهد بود: «آن سوت‌ها روی کروس تأثیری ندارند و روی دیگر بازیکنان نیز تأثیر نخواهد گذاشت. کروس چنان دانشی از این دنیا دارد که بر توانایی او در بازی کردن تأثیر نمی‌گذارد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی