|

پایان کار اسطوره در رئال؟

نشریه مارکا ادعا کرد که کروس در حال حاضر به بازنشستگی در پایان فصل با پیراهن رئال فکر می‌کند و روی این ایده خود جدی است.

لینک کوتاه کپی شد

اگر دست رئال باشد، همین امروز قرارداد تونی کروس را تمدید خواهد کرد ولی مشکل اینجاست که این ایده با ایده فعلی ستاره آلمانی همخوانی ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ کروس همین ژانویه قدم در 34 سالگی خواهد گذاشت و همانطور که قبلا اعلام کرده، دوست دارد در بالاترین سطح از فوتبال خداحافظی کند و این کار را در رئال نیز انجام خواهد داد.

1970622

کروس در 23 بازی از 24 بازی فصل رئال حضور داشته و با 6 پاس گل مشترک با رودریگو بهترین گل‌ساز تیمش بوده است. تلاش‌های مدیران رئال برای تمدید با کروس از چند هفته پیش شروع شده و قصد دارند او را متقاعد کنند که حداقل یک فصل دیگر نیز ادامه دهد. کمپینی که سال گذشته جواب داد و کروس یک سال تمدید کرد اما امسال ستاره آلمانی تصمیمی جدی‌تر برای خداحافظی دارد. این ادعایی است که امروز مارکا مطرح کرده و اینکه او برای تمدید با باشگاه بسیار سخت خواهد گرفت. 

کروس نمی‌خواهد به سرنوشت مارسلو گرفتار شود که در دو سال پایانی حضورش در رئال به نیمکت چسبید. هدف او خداحافظی در اوج است و پایان فصل جاری را بهترین فرصت می‌داند. مارکا نوشته که کروس ماه مارس یا آوریل پاسخ قطعی خود را به رئال در مورد تمدید خواهد داد اما خوشبینی‌ها در باشگاه چندان بالا نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی