|

غیبت فوق ستاره بارسلونا در بازی با اتلتیکو

تراشتگن، گلر بارسلونا، در تمرینات امروز این تیم هم غایب بود تا غیبتش برابر اتلتیکو قطعی شود.

لینک کوتاه کپی شد

مصدومیت تراشتگن که در اردوی تیم ملی آلمان در وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر گریانگیرش شده بود همچنان ادامه دارد و او آماده بازگشت به میادین نیست. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این بازیکن پس از حضور در اردوی تیم ملی کشورش از ناحیه کمر و پشت آسیب دید و بلافاصله به بارسلونا برگشت تا روند درمانش را تحت نظر کادر پزشکی این تیم آغاز کند اما شرایط همچنان به سود او و بارسا پیش نمی‌رود. 

این ستاره آلمانی که یکی از مهره‌های کلیدی تیمش در چند فصل اخیر بوده و این فصل هم  عملکرد خوبی در ترکیب بارسا داشته است، حالا با غیبتش باعث نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم شده و در بازی برابر اتلتیکو مادرید هم به میدان نخواهد رفت. 

1958637

پیش از این رادیو اوندا سرو خبر داده بود که تراشتگن امروز هم در تمرینات بارسا غایب بوده و به این ترتیب فرصتی برای حضور در بازی حساس فردا شب نخواهد داشت و موندو دیپورتیوو هم تاکید کرد که اینیاکی پنیا در این دیدار هم وظیفه محافظت از دروازه بارسلونا را برعهده دارد. 

عملکرد پنیا در طول این مدت نسبتا خوب بوده و اما هواداران این تیم نگران هستند که شرایط در برابر ستاره‌های اتلتیکو مادرید برای این بازیکن دشوار شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی