|

ستاره اتلتیکو به یک شرط راهی بارسا می شود

براساس ادعای موندودپورتیوو، اگر بارسلونا بتواند فران تورس را در این تابستان بفروشد، کاراسکو را جانشین او خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

پنج ماه پیش نشریه مارکا مدعی شد بر اساس بندی که در قرارداد انتقال ممفیس دیپای از بارسا به اتلتیکو گنجانده شده، یانیک کاراسکو می‌تواند در تابستان با 16 میلیون یورو از اتلتیکو به بارسا برود. هرچند بارسا امیدوار بود که بتواند این بازیکن را زمستان با ممفیس دیپای معاوضه کند اما موفق به انجام این کار نشد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال؛ امروز موندودپورتیوو نوشت که ژاوی برای فعال کردن بند خرید کاراسکو تردید دارد و تنها در شرایطی راضی خواهد شد که برای فران تورس پیشنهادی 40 میلیون یورویی برسد و او از بارسا برود. ژاوی به باشگاه اعلام کرده که تورس را نمی خواهد ولی این بازیکن اهل والنسیا که هنوز سه سال دیگر قرارداد دارد، راضی به جدایی نیست و بارسا نمی تواند او را مجبور به این کار کند. او فصل قبل 45 بازی انجام داد که فقط در 18 تای آنها بازیکن ثابت بود.

کاراسکو بازیکنی است که می تواند در سه پست فاز تهاجمی بازی کند و این همان چیزی است که ژاوی نیاز دارد ولی آمار گلزنی ستاره بلژیکی چندان خوب نیست. فصل گذشته او در همه رقابت ها تنها 10 گل به ثمر رساند (هفت گل در لالیگا). کاراسکو فصل قبل فقط سه بازی را در لالیگا از دست داد و بازیکنی بی‌جانشین برای سیمئونه است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی