|

ستاره بارسلونا بهترین بازیکن لالیگا شد

70 ـمین دوره جوایز مارکا برگزار شد و برنده ها جوایز خود را دریافت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

با اعلام مارکا، مارک آندره تراشتگن پس از گذراندن فصلی تاریخی و رکوردشکن و رسیدن به عنوان قهرمانی لالیگا با بارسلونا به عنوان بهترین بازیکن فصل 23-2022 لالیگا انتخاب و فاتح جایزه دی استفانو شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ علاوه بر این، تراشتگن با با ثبت 26 کلین شیت و میانگین 0.5 گل خورده در هر بازی (19 گل در کل فصل) فاتح جایزه زامورا یا بهترین دروازه بان فصل لالیگا شد که به دروازه بانی اهدا می شود که کمترین گل را در طول فصل دریافت کرده است. این اولین باری است که مارک آندره تراشتگن موفق به کسب جایزه زامورا می شود.

به غیر از تراشتگن، روبرت لواندوفسکی و پدری نیز دیگر نماینده های بارسلونا بودند که توانستند در این مراسم برنده جایزه شوند. روبرت لواندوفسکی ، مهاجم لهستانی بارسلونا فصل گذشته بدون زدن هیچ گلی از روی نقطه پنالتی توانست 23 گل به ثمر برساند و در نهایت برنده جایزه پیچیچی یا بهترین گلزن فصل لالیگا شد. پدری ، هافبک جوان بارسلونا نیز جایزه بهترین بازیکن فصل 23-2022 لالیگا از نگاه هواداران را کسب کرد.

ایمانول آلگواسیل ، سرمربی رئال سوسیداد که توانست با این تیم در رده چهارم قرار بگیرد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، به عنوان بهترین سرمربی فصل 23-2022 لالیگا انتخاب شد و جایزه میگل مونیوز را دریافت کرد. خوسلو ، مهاجم رئال مادرید که فصل گذشته در اسپانیول بازی می کرد، به عنوان بهترین گلزن اسپانیایی لالیگا در فصل گذشته انتخاب شد و جایزه زارا را کسب کرد. او در فصل گذشته پس از لواندوفسکی و بنزما با 16 گل در رده سوم بهترین گلزنان فصل لالیگا قرار گرفت. اونای سیمون، دروازه بان اتلتیک بیلبائو نیز به عنوان بهترین بازیکن سال تیم ملی اسپانیا انتخاب شد.

photo_2023-11-23_17-54-40

مارک آندره تراشتگن و روبرت لواندوفسکی برندگان جوایز زامورا و پیچیچی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی