|

تغییرات پرسپولیس نسبت به آخرین بازی در برابر سپاهان

آخرین باری که پرسپولیس در نقش جهان برابر سپاهان به میدان رفت به 8 ماه و 19 روز قبل برمی گردد.

لینک کوتاه کپی شد

 آخرین باری که دو تیم پرسپولیس و سپاهان مقابل هم در ورزشگاه نقش جهان به میدان رفتند به 3 اسفند سال قبل بر می‌گردد که دو تیم در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فصل قبل مقابل هم صف آرایی کردند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ در آن بازی پرسپولیس در یک بازی سراسر هیجان و تماشایی با نتیجه چهار بر دو در طول ۱۲۰ دقیقه سپاهان را در نقش جهان شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد و درنهایت نیز عنوان قهرمانی رقابت های حذفی را به نام خود ثبت کرد.

در این میان نکته جالب این است که با توجه به سیاست های یحیی گل محمدی برای حفظ بدنه و شاکله تیم، ترکیب پرسپولیس چندان دستخوش تغییر نشده است و مرور ترکیب آن روز پرسپولیس نشان می دهد سرخ پوشان بیش از نیمی از بازیکنان خود را حفظ کرده اند.

پرسپولیس در آن بازی با ترکیب علیرضا بیرانوند، وحدت حنانوف، دانیال اسماعیلی فر (۶۷- لئاندرو پریرا)، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، میلاد سرلک (۱۰۵- کمال کامیابی‌نیا)، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی (۷+۹۰- امید عالیشاه)، وحید امیری، محمد عمری (۷۶- سیامک نعمتی) و عیسی آل کثیر (۷۶- سروش رفیعی) به میدان رفت.

از آن ترکیب عیسی آل کثیر تنها بازیکنی بود که علی رغم میل یحیی گل محمدی از پرسپولیس جدا شد و اتفاقا امروز در ترکیب سپاهان بازی می کند. به جز عیسی بقیه بازیکنانی که در ترکیب اصلی به میدان رفتند همچنان در پرسپولیس حضور دارند و جدا شده های پرسپولیس همگی بازیکنان نیمکت نشین و ذخیره بوده اند. یعنی لئاندرو پریرا، سیامک نعمتی و کمال کامیابی‌نیا، بازیکنان تعویضی هستند که در آن بازی راهی میدان شده و البته امروز دیگر در پرسپولیس حضور ندارند.

ضمن این که مرتضی پورعلی گنجی نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط قادر به همراهی پرسپولیس نیست.

گفتنی است که گل های پرسپولیس را در آن بازی گئورگی گولسیانی در دقایق 12 و 100 و همین طور سیامک نعمتی در دقیقه ۹۴ و عیسی آل کثیر در دقیقه ۵۸ به ثمر رساندند. دو گل سپاهان نیز در دقایق 41 توسط دانیال اسماعیلی فر (گل به خودی) و فرشاد احمدزاده در دقیقه 74 زده شد تا گئورگی گولسیانی یکی از به یادماندنی ترین روزهای خود را با پیراهن پرسپولیس به ثبت رسانده باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها