|

11 ستاره احتمالی سپاهان برابر پرسپولیس!

به احتمال فراوان سپاهان با دو مهاجم پیشین پرسپولیسی به مصاف پرسپولیس می رود.

لینک کوتاه کپی شد

سپاهان بی شک از بازی خانگی امروز هر سه امتیاز را می خواهد و به همین دلیل طبیعی است که با سیستم و ترکیبی هجومی راهی میدان شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ هرچند که صحبت های دیروز مورایس در مورد وضعیت خط دفاعی این تیم را نیز نباید فراموش کرد. همان جایی که تاکید داشت:

خیلی طبیعی است که می‌خواهیم در ابتدا گل نخوریم. باید ببینیم چگونه می‌توانیم فرمول این کار را پیدا کنیم و بازی دفاعی‌مان را بهتر کنیم.

همین اظهار نظر نشان می دهد که مربی باسابقه ای چون مورایس مقابل پرسپولیس بی گدار به آب نخواهد زد و تمام تلاشش را به کار می گیرد تا در بازی خانگی گل نخورد. از این رو مشخص نیست با یک مهاجم هدف بازی کند یا دو مهاجم. 

خبرهای دریافتی از سپاهان حاکی از آن است که عیسی آل کثیر و رضا اسدی به عنوان دو مهاجم اصلی سپاهان در بازی امروز ایفای نقش خواهند کرد. دو بازیکنی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته و برای این بازی انگیزه های زیادی خواهند داشت. ضمن این که شهریار مغانلو نیز شرایط بازی را پیدا کرده و او نیز گزینه خوبی برای حضور در ترکیب اصلی است.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، هادی محمدی، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور، محمد قربانی، محمد کریمی، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده، رضا اسدی و عیسی آل کثیر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها