|

برتری جالب سپاهان برابر پرسپولیس در یک آمار مهم

آمار هجومی سپاهان واقعا قابل توجه است.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس و سپاهان در حالی به مصاف هم می روند که سپاهان قدرتی بالاتر از پرسپولیس را با عملکرد روزهای اخیر خود نشان داده است، سپاهان در 10 بازی از مسابقات لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا 30 گل به ثمر رسانده است در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس در 12 بازی از لیگ قهرمانان آسیا و لیگ فوتبال کشورمان تنها 15 گل به ثمر رسانده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ پرسپولیس در هر بازی از لیگ فوتبال ایران و لیگ قهرمانان آسیا 1.25 گل به ثمر رسانده است در حالی که تیم فوتبال سپاهان در هر بازی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و لیگ فوتبال ایران 3 گل به ثمر رسانده است.

پرسپولیس در حالی به مصاف تیم فوتبال سپاهان خواهد رفت که شانس گلزنی کمتری دارد، اتفاقی که قبل از مسابقات فوتبال جام حذفی سال گذشته هم شکل گرفته بود و شانس گلزنی و برد تیم فوتبال سپاهان بسیار بالاتر بود اما تیم پرسپولیس در یک روز خوب موفق شد برابر تیم سپاهان با نتیجه شایسته 4-2 در زمین حریف برنده شود.

شانس گلزنی پرسپولیس بسیار کمتر است اما آیا پرسپولیس قادر خواهد بود مثل مسابقه جام حذفی سال گذشته برابر تیم سپاهان با یک نتیجه قابل توجه برنده شود؟ باید صبر کرد و دید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها