|

چه کسی نگذاشت حسین حسینی از استقلال جدا شود؟

ظاهرا با وساطت منصور رشیدی بود که امسال بحث جدایی حسین حسینی از استقلال منتفی شد

لینک کوتاه کپی شد

دروازه‌بان اسبق استقلال می‌گوید نقش زیادی در عدم جدایی حسین حسینی از این تیم داشته است.

به گزارش «شایانیوز» همین چند ماه قبل بود که سیدحسین حسینی تا آستانه جدایی از استقلال پیش رفت و حتی در صفحه اینستاگرامش با استقلالی‌ها هم خداحافظی کرد. با این حال او در جمع آبی‌ها ماند و بر خلاف انتظار فصل جدید را هم خیلی خوب شروع کرد و حالا با نظر رضا عنایتی، تیم امید را در مسابقات آسیایی هانگژو همراهی می‌کند. به همین بهانه خبرنگار فوتبالی گفت‌وگویی با منصور رشیدی دروازه‌بان با سابقه استقلال و تیم ملی در سال‌های دور انجام داده که در ادامه می‌خوانید.

رشیدی صحبتهایش را از اشتباه بزرگ حسینی در فصل قبل شروع می‌کند. از دید او، سیدحسین نباید جلوی هوادار پنالتی می‌زد:" درباره آن پنالتی به سید حسین انتقاد کردم و به او گفتم نباید چنین کاری می‌کرده منتها به هر دلیلی آن تصمیم را گرفت و بعید می‌دانم بار دیگر این کار را تکرار کند. متاسفانه سید حسین از لحاظ روحی به مشکل خورد و همه مسائل روی هم جمع شد و این تاثیر را گذاشت که در پایان فصل تصمیم به جدایی گرفت."

ظاهرا با وساطت منصور رشیدی بود که امسال بحث جدایی حسین حسینی از استقلال منتفی شد:" وقتی گفت می‌خواهد از استقلال جدا شود به او زنگ زدم و گفتم این اشتباه را خود من در جام جهانی 1978 آرژانتین انجام دادم و سید مهدی رحمتی هم آن را تکرار کرد و نتیجه‌اش را دیدی. بعد از این صحبت‌ها خودش هم از حرفش پشیمان شد. چند روز بعد با اعضای هیات مدیره استقلال صحبت کردم و به آنها گفتم سید حسین بزرگتر و کاپیتان تیم است و بهتر است حفظ شود و از آنها خواستم با این بازیکن جلسه بگذارند و حرف‌هایش را بشوند. در نهایت این شد که حسینی در استقلال ماند و در چهار هفته ابتدایی لیگ خیلی خوب کار کرد و دو پنالتی گرفت."

وقتی درباره عدم دعوت دروازه‌بان استقلال به تیم ملی پرسیدیم، رشیدی این خبر را داد که بزودی حسینی به جمع شاگردان قلعه‌نویی اضافه می‌شود:" بابت این قضیه بدون هیچ تعارفی با آقای قلعه‌نویی تماس گرفتم و ایشان به من گفت به درخواست رضا عنایتی او را به تیم امید داده است. قلعه نویی گفت این اتفاق باعث می‌شود حسینی به لحاظ روحی بهتر شود و این خبر را داد که قطعا حسینی به اردوی بزرگسالان اضافه خواهد شد. این را هم بگویم که شاید بیرانوند آمادگی بهتری داشته باشد اما از حسینی باتجربه‌تر نیست."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی