|

کاپیتان استقلال شب تاسوعا به رئیسی چه گفت؟

کاپیتان استقلال در دیدار با ابراهیم رییسی، که به صورت اتفاقی رخ داد، از رییس‌جمهور خواست فکری به حال مشکلات مالی این باشگاه کند.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از حواشی جالب حضور چهره‌های سرشناس فوتبال در هیئت‌های عزاداری طی روز‌های گذشته به دیدار سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال، با ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور برمی‌گردد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ حسینی همراه با برخی دوستان خود در شب تاسوعای حسینی در هیئت ریحانه‌الحسین حضور یافت تا به عزاداری سرور و سالار شهیدان بپردازد. هیئت عزاداری ریحانه‌الحسین همه ساله با مداحی سیدمجید بنی‌فاطمه برگزار می‌شود و حسینی نیز چهارشنبه شب گذشته در این هیئت حاضر بود و بعد از مراسم نیز تصویری از او در کنار این مداح برجسته در فضای مجازی منتشر شد.

1669715_489 (1)

در پایان مراسم وقتی کاپیتان استقلال قصد داشت با بنی‌فاطمه دیدار کند، با سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور مواجه شد. رییس‌جمهور که برای عزاداری به هیات مذکور رفته بود، هنگام خروج از هیات مورد توجه سیدحسین حسینی قرار گرفت.

سیدحسین حسینی بعد از ملاقات کوتاه با رییس‌جمهور در کنار برخی چهره‌های هنری سرشناس با مجید بنی‌فاطمه، مداح مطرح، عکس یادگاری گرفت.

جالب اینکه حسینی به عنوان کاپیتان استقلال ثانیه‌هایی در همین ملاقات اتفاقی با رییس‌جمهور به گفتگو پرداخت. سیدحسین با دیدن رییسی ضمن احوالپرسی با او ثانیه‌هایی از مشکلات استقلال حرف زد و از رییس جمهور خواست که فکری به حال مشکلات مالی باشگاه آبی‌پوش پایتخت داشته باشد.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما در این ملاقات کوتاه رییس‌جمهور صحبت‌های کاپیتان استقلال را درباره شرایط این باشگاه شنیده و حتی به حسینی اعلام کرده که شرایط را بررسی کند و برای حل مشکلات تلاش خواهد کرد.

حسینی در همین ملاقات کوتاه از استقلال به عنوان یک باشگاه پرطرفدار و بزرگ نام برده که نباید با مشکلات روزمره دست و پنجه نرم کند و باعث نگرانی هواداران میلیونی خود شوند. این اتفاق در حالی رخ داده که مدیران باشگاه استقلال نیز به طور موازی مسائل مربوط به توافق با اسپانسر جدید را پیش برده‌اند و علی خطیر مدیرعامل باشگاه به بازیکنان وعده داده بخشی از مطالبات فصل گذشته نفرات تا روز سه‌شنبه به حسابشان واریز شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی