|

سید حسین حسینی با استقلال سفید امضا کرد

سید حسین حسینی امشب با حضور در ساختمان باشگاه استقلال قرارداد خود را با این تیم به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد

لینک کوتاه کپی شد

کاپیتان فصل گذشته استقلال در این تیم ماندنی شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، پس از خداحافظی اینستاگرامی  سید حسین حسینی، باشگاه استقلال به سراغ گزینه های داخلی و خارجی برای جایگزینی رفت، آخرین گزینه‌ای که برای جانشینی این دروازه بان گمانه زنی شده بود امیر عابدزاده بود و حتی گفته می شد او با استقلال به توافق رسیده است اما با توجه اینکه سید حسین حسینی امشب با حضور در ساختمان باشگاه استقلال قرارداد خود را با این تیم به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد، به نظر می رسد حضور عابدزاده در استقلال منتفی است. 

گفته می شود محمدرضا خالد آبادی دروازه بان تیم امید دیگر خرید استقلال است و قرار است به عنوان دروازه بان دوم جانشین علیرضا رضایی شود.

هواداران استقلال انتقاد شدیدی به عملکرد حسینی داشتند و خواستار جدایی او بودند اما حسینی دو سال دیگر در استقلال ماندنی شد. البته باشگاه استقلال اعلام کرده که حسینی با استقلال سفید امضا کرده و این به معنای درج نشدن رقم مالی در قرارداد حسینی است. 

در واقع باشگاه تشخیص می دهد که چه رقمی به او بدهد و البته به نوعی سفید امضا کردن، یعنی عشق به تیم است. کاری که محمد حسین مرادمند هم انجام داد و با استقلال سفید امضا کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی