|

ستاره پرسپولیسی از سازمان لیگ شاکی شد!

هافبک تیم ذوب‌آهن از کسب ٣ امتیاز در اهواز ابراز خوشحالی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

کمال کامیابی‌نیا هافبک تیم فوتبال ذوب آهن پس از کسب پیروزی ٢ بر یک مقابل استقلال خوزستان در میکسدزون ورزشگاه غدیر اهواز بیان کرد: خدا را شکر توانستیم ٣ امتیاز را بگیریم. ٣ امتیاز این بازی خیلی مهم است. بعد از تعطیلات لیگ تمام بازی‌ها سخت است و خدا را شکر که این سه امتیاز را گرفتیم. امیدوارم سازمان لیگ زودتر برنامه‌ریزی را اعلام کند تا بتوانیم ذوب‌آهن را به جایگاه خود بازگردانیم. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از وررزش سه؛  کامیابی‌نیا در ادامه و در واکنش به این سوال که آیا تعطیلات لیگ برتر سبب مصدومیت شدید هم‌تیمی‌اش آرش قادری و پارگی رباط او شده، گفت: صددرصد. این بالا پایین شدن لیگ به بازیکنان آسیب می‌رساند. باید بدنسازی کنند و در شرایط بازی نیستند. به همین دلیل شرایط سخت می‌شود. حالا امیدوارم یک برنامه‌ریزی خوب انجام شود و بازی‌ها به صورت منظم برگزار شود.

از کامیابی‌نیا پرسیده شد که چمن ورزشگاه آزادی را ترجیح می‌دهد یا چمن ورزشگاه غدیر را. هافبک سابق پرسپولیس در واکنش به این سوال گفت: چمن اینجا خوب بود. من که آزادی بازی نکردم، اما چیزی که دیدم اصلا شرایط خوب نبود. امیدوارم کمک شود که از نظر ساختاری ورزشگاه‌هایمان بهتر شود و همه لذت ببرند. تا اینکه مصدوم شوند و شرایط بدی پیدا کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی