|

نیمکت نشینی ادامه دار ستاره محبوب هواداران در پرسپولیس

کمال کامیابی نیا بدون شک یکی از سخت ترین فصل های فوتبالی خود را پشت سر می گذارد.

لینک کوتاه کپی شد

کمال کامیابی نیا کاپیتان دوم این فصل سرخ پوشان تهرانی اگرچه در شروع لیگ و در دو بازی ابتدایی پرسپولیس مقابل ذوب آهن و فولاد به میدان رفت و نمایش خوبی هم ارائه داد اما در ادامه راه و از هفته سوم روی نیمکت نشست تا پرسپولیس از وجود یک هافبک دفاعی تخصصی (میلاد سرلک) بهره ببرد و البته سروش رفیعی را نیز کنار خود ببیند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ جالب اینجاست او در 3 بازی گذشته پرسپولیس حتی به عنوان بازیکن تعویضی نیز به میدان نرفته و تمام 270 دقیقه اخیر را روی نیمکت نشسته است. در این میان با توجه به مصدومیت عالیشاه و این که پرسپولیس در مسجد سلیمان به میدان می رود، این پیش بینی می شد کامیابی نیا کنار سرلک بازی کند تا با توجه به خصوصیات دفاعی اش،  کمربند خط میانی سرخ ها دفاعی تر از بازی های قبل بسته شود اما به نظر می رسد یحیی گل محمدی همچنان تمایلی به استفاده از کامیابی نیا نداشته و به همین دلیل قرار است از سینا اسدبیگی کنار سرلک استفاده کند.

به هر روی کمال کامیابی نیا که در تاریخ 5 تیرماه 1394 به پرسپولیس پیوست و یکی از عومل گلات پرسپولیس در 6 سال گذشته بود، کمتر عادت به نیمکت نشینی دارد و معمولا به جز دوران مصدومیت یا محرومیت، همواره یکی از نفرات ثابت پرسپولیس در سال های اخیر بوده است. از این رو بی تردید خودش هم پی برده که این فصل کار بسیار سختی پیش رو دارد و باید تمام تلاش خود را برای متقاعد کردن یحیی گل محمدی برای بازگشت به ترکیب اصلی به کار گیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها