|

کنایه یحیی گل محمدی به کمال و سیامک جنجالی شد

گل‌محمدی پس از سوال یک خبرنگار در مورد مصاحبه کامیابی‌نیا جملاتی را به زبان آورد.

لینک کوتاه کپی شد

 

هفته گذشته گفتگوی کمال کامیابی‌نیا در مورد اتفاقات پرسپولیس که با لحن انتقادی او نسبت به سرمربی این تیم همراه بود، به شدت مورد توجه قرار گرفت.

 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ حالا یحیی درباره مجادله لفظی کمال با پریرا گفته است: هر بازیکنی که در پرسپولیس حضور داشته باشد، حتی یک بازی هم بکند، قابل احترام است. خصوصا اینکه بعضی بازیکنان سال‌های زیادی اینجا بودند و از آنها تشکر دارم. اما اینکه باشند، همه چیز خوب باشد و بعد که می‌روند حاشیه درست کنند، اتفاق خوبی نیست و دور از انصاف است.

او در پاسخ به این سوال که آیا علت جدایی کمال سن بالا بوده؟ عنوان کرد: ماندن یک بازیکن در تیم، هیچ ربطی به سن و سال ندارد. مگر سیدجلال و آقا کریم نبودند؟ این‌ها بازیکنانی بودند که سال‌های زیادی به خاطر کیفیتشان در تیم ماندند. اینکه صحبت‌هایی را می‌کنند، ربطی به سن ندارد و به کیفیت بازیکن و نظر کادر مرتبط است.

گل‌محمدی صراحتا از کامیابی‌نیا انتقاد کرد و اظهار داشت: از کمال تشکر دارم و زحمت زیادی برای تیم کشید اما صحبت‌های او خیلی غیر حرفه‌ای بود، خیلی.

او در پاسخ به این سوال که کمال گفته بود شخص دیگری در جدایی‌اش نقش داشت و سیامک نعمتی نیز همین صحبت را مطرح کرده بود، گفت: شما که من را می‌شناسید و بچه‌ها هم من را می‌شناسند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی