|

النصر ستاره بایرن مونیخ را می خواهد

تابستان گذشته سادیو مانه همراه با امید زیادی در انتقالی به ارزش 9+32 میلیون یورو از لیورپول به بایرن پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

این ستاره سنگالی در کنار اینکه درگیر برخی حواشی خارج از زمین شد، در داخل زمین نیز نتوانست انتظارات را از خود برآورده سازد و به همین خاطر در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی در لیست فروش باواریایی‌ها قرار گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ به نقل از اشپورت آینس اکنون نیز که به نظر می‌رسد محتمل‌ترین مقصد سادیو مانه برای فصل آینده لیگ حرفه‌ای عربستان باشد و شایعاتی در این‌باره منتشر شده، هربرت هاینر رئیس بایرن مونیخ مذاکرات النصر با این بازیکن 31 ساله را تأیید کرده است.

بایرن مونیخ از این موضوع اطلاع دارد و این سبک کاری خوبی (از النصر) است. اما تا آنجا که من می‌دانم، صحبت‌ها در مراحل اولیه هستند. بنابراین باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

از قرارداد مانه با بایرن هنوز دو سال دیگر باقی‌مانده و گفته می‌شود او دستمزدی در حدود 22 میلیون یورو (ناخالص) در سال دارد. همچنین این بازیکن فصل گذشته آمار 12 گل و 6 پاس گل را از خود در تمامی رقابت‌ها برای باواریایی‌ها ثبت کرد. هاینر در ادامه گفت: عملکرد او در فصل گذشته نه برای خودش و نه برای ما رضایت بخش نبود. جدایی مانه و باز شدن مسیر انتقال کین به مونیخ

نشریه بیلد گزارش داده سادیو مانه آماده شنیدن اولین پیشنهاد النصر است و به‌زودی بین نمایندگان دو طرف، جلسه‌ای برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود مبلغ این انتقال، چیزی در حدود 30 تا 40 میلیون یورو باشد. رقمی که می‌تواند باعث تسهیل روند انتقال هری کین از تاتنهام به مونیخ نیز شود. درآمد حاصل از فروش مانه و همچنین ذخیره شدن حقوقی که باید به او پرداخت شود، بودجه نقل و انتقالاتی بایرن را تقویت خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی