|

فوق ستاره لیورپول راهی بوندسلیگا می شود

به نظر می رسد سادیو مانه تصمیم به جدایی گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

 سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول، با بایرن‌مونیخ به توافق نهایی دست یافته و به نظر می‌رسد که تابستان آنفیلد را ترک خواهد کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شفقنا؛ قرارداد سادیو مانه در تابستان ۲۰۲۳ با لیورپول به پایان می‌رسد و در حال حاضر ظاهرا تمدید آن به بن‌بست رسیده است. بنابراین اگر لیورپولی‌ها همچنان می‌خواهند مبلغ معقولی دریافت کنند، باید در تابستان امسال موضوع فروش او را در نظر بگیرند.

از سویی هم مانه با توجه به حضور لوئیس دیاس و درخشش این بازیکن در ترکیب سرخ‌های آنفیلد، تصمیم به جدایی دارد و بایرن‌مونیخ خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است. در همین رابطه روزنامه فرانسوی «اکیپ» مدعی شده که طرفین از چندی پیش مذاکرات را برای این انتقال آغاز کرده‌اند و ستاره سنگالی با قهرمان بوندس‌لیگا، به توافق شخصی دست یافته است. بایرن مونیخ حاضر است دستمزد درخواستی مانه را پرداخت کند و نزدیک به ۳۲ میلیون یورو با چندین گزینه به لیورپول پیشنهاد ارائه دهد.

لیورپول در حال حاضر در شرایط حساسی قرار دارد و باید از میان صلاح و مانه یکی را در آنفیلد حفظ کند که احتمال ماندن ستاره مصری بیشتر از ستاره سنگالی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها