|

سرمربی سنگال تیم بعدی مانه را لو داد!

آلیو سیسه، سرمربی سنگال انتقال سادیو مانه وینگر خوش تکنیک لیورپول به بایرن را تقریبا تایید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سادیو مانه، ستاره گلزن و سنگالی لیورپول بعد از سپری کردن شش سال درخشان در این باشگاه، تصمیم به جدایی از جمع مرسی سایدی ها قرار گرفته و تمایلی به تمدید قرارداد با لیورپول ندارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ از بایرن مونیخ به عنوان جدی ترین مشتری سادیو مانه نام برده شده و مذاکرات بین این باشگاه و لیورپول بر سر این انتقال آغاز شده است. اگرچه طرفین هنوز از نظر مالی به توافق نرسیده اند، اما به نظر می رسد این اتفاق به زودی رخ خواهد داد و سادیو مانه فصل بعد در بایرن بازی می کند.

سادیو مانه چند ماه قبل با لباس تیم ملی سنگال موفق به فتح جام ملت های آفریقا شده و زیر نظر آلیو سیسه، این بازیکن روزهای درخشانی را در رده ملی نیز سپری کرده است. حالا آلیو سیسه مدعی شد انتقال به بایرن بهترین تصمیم برای مانه است و او در این باشگاه شرایط خوبی خواهد داشت.

آلیو سیسه، سرمربی تیم ملی سنگال در این رابطه گفت: "باشگاه بایرن مونیخ با در اختیار داشتن یک سرمربی آلمانی، فوتبالی بر پاسخ تلاش فراوان و پرس شدید را در زمین ارائه می دهد. سادیو مانه در گذشته نیز در باشگاه سالزبورگ اتریش بازی کرد که یک کشور هم مرز با آلمان است و این بدان معناست که مقصد بعدی این بازیکن سرزمینی ناآشنا برای این بازیکن نخواهد بود. از نظر من باشگاهی که سادیو مانه در آن بهترین شرایط و احساس را در آینده خواهد داشت، بایرن مونیخ نام دارد."

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها