|

گئورگی گولسیانی با درهم هم راضی نشد و فقط دلار می خواهد!

گولسیانی حاضر نشده حقوقش را با درهم(واحد پول امارات) دریافت کند

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته با گئورگی گولسیانی برای فصل آینده به توافق برسد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، از یک هفته قبل از فینال جام حذفی، نزدیکان مدافع گرجستانی پرسپولیس می‌دانستند که ادامه همکاری او با این تیم را نمی‌توان قطعی دانست.

با توجه به اینکه قرارداد گولسیانی با پرسپولیس، بعد از فینال جام حذفی تمام می‌شد، او از مدتها قبل منتظر بود که باشگاه پرسپولیس برای ادامه همکاری، با او تماس بگیرد اما تا همین چند روز قبل، خبری از تماس قرمزها با مدافع گرجستانی نبود و او که این‌روزها در اردوی تیم ملی کشورش حضور دارد، تا بعد از بازی فردا شب گرجستان مقابل اسکاتلند، برنامه‌ای برای بررسی پیشنهادهایش ندارد و همین موضوع را در پاسخ به ایمیل باشگاه پرسپولیس، ذکر کرده بود.

در چنین شرایطی، یکی از رسانه‌ها خبری منتشر کرد که با توجه به ممنوعیت عقد قرارداد دلاری و یورویی با بازیکنان خارجی، گولسیانی حاضر شده حقوقش را با درهم(واحد پول امارات) دریافت کند. موضوعی که گولسیانی در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی آن را تکذیب کرد.

قرمزها که امیدوارند هر طور شده گولسیانی را راضی کنند که به فوتبالش در پرسپولیس ادامه دهد و باید دید گئورگی هم برنامه‌ای برای تمدید قراردادش با این تیم دارد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها