|

ستاره خط دفاعی پرسپولیس فعلا تمدید نمی کند!

گئورگی گولسیانی پیش از تمدید قرارداد جدید خواهان تسویه حساب کامل است.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه پرسپولیس از هفته گذشته مذاکراتش را با بازیکنان تمدیدی آغاز کرده است. مدیر برنامه های سعید صادقی چند روز قبل به باشگاه رفت و گئورگی گولسیانی که در اردوی تیم ملی گرجستان حضور دارد نیز با ارسال ایمیلی خواهان شرایط باشگاه برای تمدید قرارداد شده است. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ در این میان باشگاه پرسپولیس و رضا درویش خوب می دانند برای نتیجه گرفتن در مذاکره با بازیکنان برای تمدید قرارداد، ابتدا باید مطالبات فصل پیش پرداخت شود چرا که در صورت پرداخت نشدن باقی مانده قرارداد و آپشن های قهرمانی مذاکره برای تمدید قرارداد فایده ای نخواهد داشت.

از این رو رضا درویش برای راضی کردن بازیکنان به تمدید قرارداد نیاز به پرداخت بدهی ها دارد و به همین دلیل نیز تاکنون موفق به راضی کردن بازیکنان تمدیدی و نشاندن آن ها پای میز قرارداد نشده است. خبرهای دریافتی حکایت از آن دارد مدیرعامل سرخ ها به دنبال تامین منابع مالی و پرداخت بدهی به بازیکنان است تا به قول معروف با توپ پُر، مذاکرات را با بازیکنان تمدیدی استارت بزند.

حالا باید منتظر بود و دید درنهایت مدیرعامل سرخ ها طی چند روز آینده موفق به پرداخت پول و توافق دوباره با بازیکنانی که قررادادشان به پایان رسیده است خواهد شد یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها