|

گئورگی گولسیانی با پرسپولیس ادامه می دهد؟

تیم ملی گرجستان شب گذشته در غیاب گولسیانی برابر تیم ملی قبرس به برد رسید.

لینک کوتاه کپی شد

شب گذشته و در چارچوب هفته سوم مقدماتی یورو 2024 تیم‌های گرجستان و قبرس به میزبانی قبرسی‌ها به مصاف هم رفتند که درنهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود تیم ملی گرجستان به پایان رسید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ نکته جالب این بازی برای فوتبالدوستان ایران و به ویژه هواداران پرسپولیس به حضور گئورگی گولسیانی روی نیمکت تیم ملی گرجستان مروبط بود. گولسیانی اگرچه از لیگ هفدهم در لیگ برتر ایران حضور دارد و سابقه بازی در تیم‌های ذوب‌آهن، نساجی و سپاهان را هم دارد اما حضور در پرسپولیس و درخشش او در فصل قبل بود که باعث شد این مدافع گرجستانی در 32 سالگی اولین حضور خود در اردوی تیم ملی کشورش را تجربه کند.

نکته اینجاست گولسیانی با وجود اولین حضور رسمی خود در اردوی تیم ملی گرجستان در مقدماتی یورو 2024، در ترکیب تیم ملی گرجستان به میدان نرفت و با وجود امیدواری هایی که داشت 90 دقیقه روی نیمکت نشست تا شاهد پیروزی هم تیمی هایش مقابل تیم ملی قبرس باشد.

گفتنی است با پیروزی شب گذشته تیم ملی گرجستان مقابل قبرس، یاران گولسیانی با 4 امتیاز از دو بازی، پشت سر اسکاتلند 9 امتیازی (سه بازی) جاخوش کرده اند. در این گروه اسپانیا از دو بازی، سه امتیاز کسب کرده و در جایگاه سوم قرار دارد. از این رو بازی روز سه شنبه (30 خرداد) تیم ملی گرجستان مقابل تیم ملی اسکاتلند به میزبانی گلاسکو، از حساسیت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود و باید دید در این بازی به مدافع پرسپولیس فرصت بازی داده می شود یا نه.

همان طور که می دانید چند روز قبل گئورگی به ادامه همکاری و تمدید قرارداد با پرسپولیس چراغ سبز نشان داد و با ارسال ایمیلی به باشگاه پرسپولیس خواهان آغاز مذاکره در خصوص تمدید قرارداد با سرخ پوشان شده است. باشگاه پرسپولیس نیز از طریق روابط بین الملل خود، بلافاصله پاسخ ایمیل گئورگی را داد و مذاکرات از این طریق ادامه دارد. به هر حال باشگاه پرسپولیس مصمم است پیش از هر اقدامی با پرداخت بدهی فصل گذشته این بازیکن، نظر مثبت خود را به این بازیکن نشان داده تا مذاکرات روند مناسب تری داشته باشد.

به هر روی در حال حاضر هم باشگاه پرسپولیس و هم گئورگی گولسیانی در انتظار سوت پایان بازی گرجستان و اسکاتلند در روز سه شنبه و پایان فیفا دی هستند تا مذاکرات را به شکل کاملا جدی از سر بگیرند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها