|

سه سوپراستار در آستانه امضا قرارداد با استقلال؛ به سوی کهکشانی شدن!

احتمالا پیش از شروع اولین تمرین استقلال، 3 ستاره با آبی ها قرارداد خود را امضا می کنند.

لینک کوتاه کپی شد
2

با گذشت بیش از یک ماه از آغاز نقل و انتقالات تابستانی، بسیاری از تیم‌ها عمده نقل و انتقالات خود را انجام داده‌اند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از مهر؛ تیم استقلال هم با اینکه دیرتر از پیش بینی وارد بازار جابجایی بازیکن شد، اما با به خدمت گرفتن چند بازیکن و تمدید با چند نفر دیگر اقدامات مثبتی در این زمینه انجام داد؛ تا جایی که امروز نمی‌توان گفت آبی‌های پایتخت از نقل و انتقالات عقب هستند.

آبی‌ها تاکنون به صورت رسمی سجاد شهباززاده، رضا میرزایی، امید حامدی فر و محمد حسین زواره‌ای را به خدمت گرفته‌اند و با ۴ بازیکن خودشان تمدید کرده‌اند که این ۴ بازیکن عبارتند از رافائل سیلوا، مهدی مهدی پور، ارسلان مطهری و آرمان رمضانی.

پیرامون این تیم نام‌های زیادی شنیده می‌شود که مذاکرات با برخی از آن‌ها انجام شده است تا جایی که می‌توان تعدادی از این بازیکنان را برای فصل آینده استقلالی دانست.

اولین تمرین آبی پوشان با حضور سرمربی جدید این تیم روز شنبه در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود و یکی از برنامه‌های مدیران استقلال تا قبل از شروع تمرینات، قطعی کردن حضور ۳ چهره نام آشنا، اما جدید در این تیم و برگزاری اولین تمرین با حضور این ۳ بازیکن است.

کاوه رضایی، محمد نادری و محمد محبی نفرات جدیدی هستند که مذاکراتشان با آبی‌ها از مدت‌ها قبل آغاز شده و روند این مذاکرات هم کاملاً مثبت بوده است و احتمال اینکه تا قبل از اولین تمرین آبی پوشان حضور این افراد قطعی شده و در تمرینات حضور یابند، هست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها