|

مهمترین خبرها از نقل و انتقالات استقلال چهارشنبه 15 تیر؛ در انتظار 3 بمب!

در آخرین خبر ازنقل و انتقالات استقلال، حسین زاده با شارلوا بلژیک به توافق نهایی رسید و از جمع آبی ها جدا شد.

لینک کوتاه کپی شد

آخرین اخبار از نقل و انتقالات استقلال حاکی از این است که کاپیتان استقلال، وریا غفوری با فولاد خوزستان به توافق رسید از طرفی پیش‌نویس قرارداد کاوه رضایی آماده شده و به محض بازگشت به تهران با امضای برگه‌های قرارداد، همکاری خود را با استقلال به صورت رسمی آغاز می‌کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از راهبرد معاصر؛ باشگاه استقلال قرارداد بازیکن سرباز خود را تمدید کرده است و این موضوع به زودی به صورت رسمی اعلام خواهد شد و همچنین باشگاه استقلال با تیم پرتغالی به توافق رسیده است تا انتقال مهم محبی به زودی نهایی شود از طرفی هم امیرحسین حسین‌زاده با باشگاه شارلوا بلژیک به توافق رسید و از استقلال جدا شد.

یک امضا تا نهایی شدن خرید بزرگ استقلال

پیش‌نویس قرارداد کاوه رضایی آماده شده و به محض بازگشت به تهران با امضای برگه‌های قرارداد، همکاری خود را با استقلال به صورت رسمی آغاز می‌کند.

کاوه رضایی مهاجم مد نظر استقلال در بازار نقل و انتقالات تابستانی که فصل گذشته در فوتبال بلژیک حضور داشت قرار است به زودی وارد تهران شود تا تمرینات خود را به همراه دیگر بازیکنان استقلال آغاز کند.

پس از مذاکرات پشت‌ سر گذاشته از سوی مدیران باشگاه و کاوه رضایی، حالا استقلال گوی سبقت را از سایر رقبای لیگ برتری در خصوص جذب این بازیکن ربوده تا شاهد حضور دوباره رضایی در جمع آبی‌پوشان باشیم. با این شرایط توافقات نهایی برای حضور کاوه در جمع استقلالی‌ها حاصل شده و او در فصل جدید با پیراهن آبی‌های پایتخت به میدان خواهد رفت.

در همین راستا پیش‌نویس قرارداد این مهاجم آماده شده و به محض بازگشت به تهران با امضای برگه‌های قرارداد، همکاری خود را با استقلال به صورت رسمی آغاز می‌کند.

آبی‌ها آماده رونمایی از تمدیدی جدید باشگاه

باشگاه استقلال قرارداد بازیکن سرباز خود را تمدید کرده است و این موضوع به زودی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

محمد حسین مرادمند مدافع سرباز استقلال که اواسط فصل گذشته به دلیل اعزام به خدمت مقدس سربازی از جمع آبی پوشان جدا شد را باید برای فصل آینده حتماً استقلالی دانست. این بازیکن که توانست با مدارک ارائه شده کسر خدمت بگیرد، قرارداد جدیدش را برای فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با آبی پوشان منعقد کرده باشگاه استقلال آماده رونمایی از این بازیکن است.

تنها موردی که مانع از رونمایی رسمی از تمدیدی جدید استقلال شده، عدم انجام تسویه حساب مرادمند با یگان محل خدمت سربازی‌اش است و به محض اینکه مراحل قانونی این تسویه حساب انجام شود، آبی‌ها از طریق رسانه رسمی خود بازگشت مرادمند را اعلام خواهند کرد.

باشگاه استقلال روز گذشته قرارداد رافائل سیلوا را برای دو فصل تمدید کرد و پیش از آن نیز حضور روزبه چشمی در استقلال با تمدید قرارداد قطعی شده بود تا رفته رفته جمع مدافعان این تیم جمع گردد.

به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین اهداف نقل و انتقالاتی آبی پوشان پس از تمدید با سیلوا، چشمی و مرادمند، تمدید با عارف غلامی است که گفته می‌شود فعلاً خارج از کشور حضور دارد.

 بمب اصلی آبی‌ها با ۵۰۰ هزار دلار در تهران!

باشگاه استقلال با تیم پرتغالی به توافق رسیده است تا انتقال مهم محبی به زودی نهایی شود.

در شرایطی که هواداران همچنان در انتظار جذب اولین بازیکن نامدار استقلال در فصل نقل و انتقالات هستند از باشگاه خبر رسیده که محمد محبی ستاره ایرانی تیم سانتاکلارا پرتغال خرید بعدی استقلال خواهد بود.

از ظواهر امر اینطور برمی‌آید که آبی ها با سانتاکلارا به توافقات اولیه دست یافته‌اند و محبی را به صورت قطعی و با پرداخت ۵۰۰ هزار دلار برای رضایتنامه جذب خواهند کرد.

در صورت جذب محبی این انتقال مهم ترین خرید استقلال در فصل نقل و انتقالات خواهد بود؛ محبی جوان اما با تجربه است و با سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی می‌تواند به خوبی جای امیرحسین حسین‌زاده وینگر سابق آبی ها که به بلژیک رفته است را پر کند.

این بازیکن که بعد از درخشش در شاهین بوشهر در لیگ دسته اول با نظر قلعه‌نویی جذب تیم فوتبال سپاهان شد، بعد از دو فصل بازی در جمع طلایی‌پوشان در یک قرارداد دو جانبه به سانتاکلارا ملحق شد تا شهریار مغانلو از پرسپولیس به سپاهان برود. حالا او نیز با پرداخت بند آزادسازی از سوی باشگاه استقلال به تهران خواهد آمد تا دوره جدیدی از فوتبال خود را این بار در تیم مدافع عنوان قهرمانی آغاز کند.

مدیر استقلالی وعده داد؛ انتقال سومین لژیونر هم نهایی می‌شود/ پیشنهاد چشمگیر برای راضی کردن یک آبی‌پوش

استقلالی‌ها بعد از توافق احتمالی با کاوه رضایی و محمد محبی به دنبال جذب مدافع چپ سابق خود هستند.

با بازگشت ساپینتو به ایران حالا مذاکرات برای بسته شدن تیمی قوی به صورت فشرده بین این سرمربی با مسئولان اجرایی باشگاه آغاز شده و طبق شنیده‌ها این سرمربی از روز گذشته جلسات خود را با مدیران این باشگاه در این راستا آغاز کرد. این درحالی است که شنیده می‌شود طی روزهای آینده قرار است بازیکنانی مانند کاوه رضایی، محمد محبی و سیدمحمد حسینی به همراه یک هافبک خارجی جذب استقلال می‌شوند تا کار نقل‌وانتقالاتی برای این تیم به پابان رسیده و ترکیب بازیکنان این تیم مشخص و بسته شود.

البته برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که ساپینتو قصد دارد حدود یک هفته تمرینات را زیرنظر بگیرد تا به صورت واقعی و برحسب فضای ذهنی خودش درباره ادامه اتفاقات در بازار نقل‌وانتقالات به ارزیابی فضا بپردازد، هرچند در این زمینه به نظر می‌رسد بیشتر خروجی‌ها مدنظر باشند؛ چراکه حدود ۹ بازیکنی که به صورت قرضی راهی سایر تیم‌ها شده بودند باید با آغاز تمرینات به اردوی آبی‌ها بازگردند و حالا سرمربی پرتغالی باید کیفیت این دسته از بازیکنان را ارزیابی کند تا در صورتی که آنها به پازل تاکتیکی وی مطابقت نداشته باشند به فکر جایگزینی این دسته از نفرات باشد.

در این بین درحال حاضر تکلیف دو بازیکن هنوز با استقلال به صورت قطعی مشخص نشده است. اول محمد نادری که گفته می‌شود طی روزهای آینده درباره او تصمیم‌گیری نهایی انجام شده و ساپینتو درباره جذب این مدافع حرف اول و آخر را خواهد زد و دیگری عارف غلامی است که فعلا شال و کلاه کرده تا به واسطه آفرهایی که دارد با برخی تیم‌های عربی به مذاکره بپردازد.

باتوجه به ماندگاری سیلوا و بازگشت مرادمند و از سوی دیگر این موضوع که استقلالی‌ها دو بازیکن در جناح چپ در اختیار دارند عنوان شد که آبی‌ها از خرید نادری صرف‌نظر کرده‌اند اما در هر صورت سیستم ۴ دفاعه استقلالی‌ها به شکلی است که نادری بهتر از جلالی و سلمانی می‌تواند در این سیستم کار را برای آبی‌ها دربیاورد.

البته وضعیت ادامه همکاری جلالی نیز با آبی‌ها همچنان نامشخص است و اگر طبق توافق بین مدیران قبلی استقلال با سایپا که درحال حاضر نقض شده است، جلالی مجبور شود به سایپا بازگردد به صورت قطعی نادری در سبد خرید آبی‌ها قرار گرفته و مذاکرات با وی ادامه پیدا خواهد کزد. یکی از مدیران استقلال درخصوص نادری در یک جمع خصوصی ادعا کرده است که مذاکرات با نادری نهایی شده و این بازیکن هم به‌زودی استقلالی می‌شود.

از مدت‌ها قبل اخباری مبنی‌بر احتمال جذب نادری توسط استقلال منتشر شد که البته سقوط تیم این بازیکن چند پسته در لیگ ترکیه به دسته یک و ابراز علاقه او به حضور مجدد در استقلال، به گمانه‌زنی‌ها رنگ‌وبوی جدی‌ تری بخشید اما تا امروز اتفاق جدیدتری رخ نداده است، هر چند شنیده می‌شود مدافع سابق استقلال پالس‌های مثبتی را به باشگاه داده و قرار است به‌زودی مذاکرات نهایی بین طرفین انجام شود.

درباره عارف غلامی که در ابتدا از پرتغالی‌ها به‌عنوان مشتری وی نام برده شد شنیده می‌شود که موردتوجه جدی العربی قطر و تیم مهرداد محمدی قرار گرفته اما از آنجایی که پیشنهاد مالی قطری‌ها با استقلال فاصله کمی دارد، غلامی نیز تصمیم دارد در سال جام‌جهانی در تهران مانده و برای در چشم ماندن کار را با استقلال دنبال کند.

البته برخی بازارگرمی‌ها از طرف غلامی و مدیر برنامه‌هایش باعث شده تا پیشنهاد استقلالی‌ها چشمگیرتر شود که به این واسطه ماندن عارف غلامی برای وی (نسبت به فصل گذشته) سود مالی بیشتری خواهد داشت.

کاپیتان وریا از استقلال جدا شد

تیتر روزنامه گل درخصوص قطعى شدن جدایى وریا غفورى از استقلال

آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال+ استقلال تکلیف بمب را مشخص کرد! + وریا غفوری رفت

شوک به هواداران استقلال؛ حسین‌زاده جدا شد

باشگاه استقلال روز‌های عجیبی را در بازار نقل و انتقالات سپری می‌کند. درحالی که باشگاه رقیب یعنی پرسپولیس عملکرد خوب و سریعی در جذب بازیکنان مدنظر داشته، این موضوع به کندترین حالت ممکن در نیمه آبی پایتخت درحال سپری شدن است.

 این مورد فقط یک روی سکه است، چون علاوه بر آنکه این باشگاه هنوز ستاره‌ای بزرگ در حد این تیم نخریده بلکه قرار است یکی از بهترین بازیکنان فصل پیش را هم از دست بدهد. آنطور که روزنامه خبرورزشی نوشته، امیرحسین حسین‌زاده، پدیده و جوان اول این باشگاه که نقشی کلیدی در موفقیت‌های این تیم در فصل گذشته داشته، با باشگاه شارلوا بلژیک توافق کرده و قرار است در فصل جدید راهی این تیم شود. پیش‌تر عنوان شده بود که حسین‌زاده بندی در قرارداد دارد که با پرداخت ۲۰۰ هزاردلار در صورت داشتن پیشنهاد خارجی، می‌تواند استقلال را ترک کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها