|

جنجال در جشن قهرمانی استقلال!

استقلال

سرپرست دفتر شرکت‌ و آماده سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی از آماده بودن نماد استقلال برای بازگشایی و معامله، همزمان با جشن قهرمانی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

سرپرست دفتر شرکت‌ها و آماده سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی از آماده بودن نماد استقلال برای بازگشایی و معامله، همزمان با جشن قهرمانی این باشگاه خبر داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا، حسین امیررحیمی با بیان اینکه نماد باشگاه استقلال آماده بازگشایی است، اظهار کرد: تلاش میشود نماد این باشگاه امروز یا فردا بازگشایی شود و امور مربوطه با توجه به جشن قهرمانی این باشگاه درحال انجام است. فقط در انتظار تاییدیه ای از سازمان حسابرسی هستیم، فرابورس نیز آمادگی خود را برای بازگشایی اعلام کرده است. بنابراین این نماد امروز یا فردا آماده بازگشایی است.

استقلال

وی درمورد باشگاه پرسپولیس توضیح داد: نماد پرسپولیس حدود یک هفته تا ۱۰ روز دیگر بازگشایی می شود. البته ممکن است نماد استقلال بازگشایی نشود تا هردو نماد همزمان آماده معامله شوند اما استقلال آماده بازگشایی است.

بر اساس این گزارش، فرایند پذیره نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در ۲۸ اسفندماه سال گذشته به پایان رسید که باعث شد ۳۵۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عاید باشگاه پرسپولیس و ۳۵۹ میلیارد تومان نیز عاید باشگاه استقلال شود. قرار است سهام دو باشگاه پس از طی شدن فرایندهای قانونی، قابل معامله شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی