|

آخرین جزئیات فروش مهاجم استقلالی؛ سود میلیاردی آبی ها از این انتقال

باشگاه فنرباغچه تصمیم آخر خود را درباره فروش مهاجم ملی پوش به باشگاه هال سیتی گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل از تیم فنرباغچه ترکیه راهی تیم هال سیتی انگلیس شد.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ هرچند صیادمنش در نیم فصل تنها یک گل برای هال سیتی به ثمر رساند اما عملکرد خوب او، رضایت سرمربی و مالک باشگاه انگلیسی را به دنبال داشت؛ تا جایی که مالک هال سیتی از مهاجم ایرانی تیمش به عنوان یک «جواهر» و «محمد صلاح» آینده یاد کرد.

همین موضوع باعث شده است تا هال سیتی به دنبال جذب قطعی و دائمی مهاجم تیم ملی ایران باشد و احتمالاً این کار را در نقل و انتقالات تابستانی نهایی کند.

روزنامه hurriyet ترکیه در این باره خبر داد که باشگاه فنرباغچه به دنبال درآمدزایی و به دست آوردن بودجه کافی برای نقل و انتقالات است و بزرگترین هدف آنها هم فروش اللهیار صیادمنش می‌باشد.

این روزنامه جزئیات بیشتری را در این خصوص منتشر کرد و نوشت: «این مهاجم ۲۱ ساله که نیم فصل دوم به هال سیتی قرض داده شد، به زودی با این باشگاه انگلیسی قرارداد دائمی امضا خواهد کرد. فنرباغچه از انتقال اللهیار ۴ میلیون یورو دریافت خواهد کرد. ضمناً از فروش بعدی ۵۰ درصد سهم نصیب فنرباغچه می‌شود.»

به این ترتیب با توجه به سهم حدودا ۲۰ درصدی استقلال رقمی نزدیک به ۸۰۰ هزار یورو (۲۸ میلیارد تومان) نصیب آبی ها از این انتقال خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها