|

امیدواری ستاره برای بازگشت به استقلال

فردین رابط، ابراز امیدواری کرد که بتواند سال آینده به استقلال برگشته و در این تیم بازی کند.

لینک کوتاه کپی شد

فردین رابط در مورد شکست تیمش مقابل پرسپولیس که به قطعی شدن سقوط شهرخودرو انجامید گفت: همه شاهد بازی زیبای ما مقابل پرسپولیس بودند. پرسپولیس یک تیم مردمی و خوب است ولی این برد را به آنها تبریک نمی گویم چون داور دیروز حق ما را ضایع کرد. نه تنها دیروز بلکه چندین هفته است که داوری ها به ضرر شهرخودرو است.

 به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در هفته های اخیر برای ما پنالتی نگرفتند، بازیکن حریف را اخراج نکردند و آفساید اشتباه اعلام کردند چون شهرخودرو تیم ته جدول است، چون استان خراسان رضوی پشت این تیم نیست، چون همه با این تیم قهر کردند و چوبش را بازیکنان و کادرفنی خوردند. من وقتی دیروز شرایط کادر فنی مخصوصا آقای سیدعباسی را دیدم واقعا حالم بد شد. نمی دانم چه چیزی بگویم. یعنی داوران عذاب وجدان نمی گیرند و واقعا چطور شب ها می خوابند؟ چرا باید حق چنین تیم جوانی که کمترین دریافتی را داشته و امکانات بسیار اندکی دارد ضایع شود؟

او در ادامه صحبت هایش ضمن انتقاد دوباره از داوری ها تاکید کرد: مشکل تیم ما فنی نیست و از جاهای دیگر است. داوران اشتباهات زیادی به ضرر تیم ما انجام دادند که حق مان نبود. باید داوران بهتری برای ما سوت می زدند. با همه احترامی که برای همه داوران قائل هستم وقتی با این اشتباهات تیم ما افتاد، ارزش بازیکنان پایین آمد. بازیکنان جوان به هر تیمی که بروند می پرسند که کجا بودی و تیمت سال پیش سقوط کرده است! من خودم یک بازیکن جوان هستم که شاید به استقلال برگردم.

دیروز بازی خوبی انجام دادیم و اگر داور پنالتی را می گرفت شاید به بازی برمی گشتیم و دوباره گل می زدیم. این فوتبال است و شاید اتفاقاتی رخ می داد که اصلا در لیگ می ماندیم. ولی خب متاسفانه داوران بازی های ما قضاوت های عادلانه ای نداشتند.

هافبک جوان شهرخودرو در مورد آینده خود در پایان فصل جاری گفت: با استقلال دو سال قرارداد دارم و خودم را به باشگاه معرفی کرده و به تمرینات برمی گردم. اگر کادرفنی استقلال راضی باشد به کارم در این تیم ادامه می دهم. دیگر نمی توانم قرضی به تیمی بروم چون دو سال قرضی بازی کرده ام و بیشتر از دو بار نمی شود. اگر قابل باشم و بتوانم در استقلال ادامه بدهم خیلی خوشحال تر خواهم بود. چه کسی بدش می آید در استقلال باشد، مخصوصا من که این همه استقلال را دوست دارم. همیشه و همه جا گفتم که عاشق این تیم هستم. اگر قسمت باشد بازی می کنم و اگر نباشد آرزوی موفقیت می کنم. قهرمانی این فصل را هم به تمامی هواداران و اعضای تیم تبریک می گویم. انشالله که امشب هم پیروز می شوند و بدون باخت فصل را به پایان می رسانند تا آقا وریا جام را با خوشحالی بالا ببرد.

رابط که برای حضور در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال در جمع ملی پوشان امید حاضر نیست در مورد این اتفاق گفت: این هم نظر کادرفنی بوده است. من در اردوها و بازی های دوستانه تمام تلاشم را کرده و گل هم زدم. به نظر کادر فنی احترام می گذارم و آرزوی موفقیت برایشان دارم. انشالله که با دست پر بگردند. انشالله تک تک بچه ها موفق باشند و بتوانند خوب کار کنند.

این هافبک جوان صحبت های خود را با یک وعده جالب به پایان رساند: چند بار چوب مصاحبه هایم را خوردم و دیگر نمی خواهم مصاحبه کنم. به کمک خدا خودم را از صفر به اینجا رساندم و از این به بعد هم تلاش خودم را می کنم. اسیر بازی های رسانه ای نمی شود و دوست ندارم چوبش را بخورم. این آخرین مصاحبه من بود و دیگر حرف نمی زنم. انشالله وقتی موفقیت های بزرگ به دست آوردم حرف می زنم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها