|

سرمربی مس: بازیکن ما آسیب دیده بود و بازی را ادامه دادند!

سرمربی مس رفسنجان گفت: روی گل دومی که خوردیم، پرسپولیس می‌توانست حرکت جوانمردانه انجام دهد.

لینک کوتاه کپی شد

محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان، پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: به پرسپولیس تبریک می‌گویم. این پیروزی حقش بود. بهتر از ما بازی کرد. آنها در بازی تحت فشار بهتر از ما بودند. از سه گلی که دریافت کردیم، دو گل توسط اشتباه خودمان بود. قبل از خوردن گل سوم، بازی در مسیر مدنظر ما بود و کمتر هم موقعیت دادیم اما گل خوردیم و سبک حمله را عوض کردیم که اگر مقداری تعلل نمی‌کردیم می‌توانستیم در دقایق پایانی یک گل بزنیم. روز خوب‌مان نبود. به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. در آخر بازی هم فکر کردم اتفاق بدی برای تیموری افتاد که خدا را شکر اینطور نبود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از برنا؛ سرمربی مس با اشاره به گل دوم پرسپولیس اظهار کرد: نکته موجود درباره گل دوم پرسپولیس است. بازیکن ما آسیب دیده بود و بازی را ادامه دادند و همان کرنر تبدیل به گل پرسپولیس شد. شاید می‌توانستند بازی جوانمردانه انجام دهند. گاهی هم انجام نمی‌شود. به هر حال این پیروزی را به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم.

او در واکنش به اینکه تیمش در دقایقی از بازی عقب‌نشینی کرده و چشم به ضدحملات داشت، گفت: نه اینطور نبود. خیلی از زمان‌های بازی، پرسپولیس را از بالای زمین تحت فشار گذاشتیم. نکته‌ای که رخ داد این بود پرسپولیس به ما اجازه نداد به راحتی بازی‌سازی کنیم. گل‌مان را هم روی ضدحمله زدیم اما در لحظاتی که می‌توانستیم با سرعت عمل بهتری کار کنیم، توپ را از دست دادیم. ما طبق برنامه قبلی عمل کردیم. در بعضی مواقع عقب‌نشینی اجتناب‌ناپذیر است اما در بیشتر مواقع از زمین حریف، این تیم را تحت فشار گذاشتیم.

ربیعی درباره اعتراض به عملکرد دروازه‌بان تیمش گفت: به هر حال وقتی شما تحت فشار تیم حریف هستید و حریف به سختی شما را تحت فشار می‌گذارد، از دروازه‌بان استفاده می‌کنید که یکی، دو توپ را هم به اوت زد که من ناراحت بودم و باید بابت این مساله بهتر عمل می‌کردیم. قبول دارم امروز راندمان خط دفاعی خوب نبود. دو گل را روی اشتباهات خط دفاعی خوردیم. باید این بازی را همین جا فراموش کنیم. در شرایطی مس رفسنجان را به این منطقه رساندیم که باید تمرکزمان را در ۱۰ بازی بعدی حفظ کنیم. باید این باخت را فراموش کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها