|

هفت تغییر مهم در ترکیب پرسپولیس نسبت به بازی رفت برابر مس رفسنجان

پرسپولیس با 7 تغییر در کمتر از یک سال مقابل مس رفسنجان بازی خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بازی رفت دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان در لیگ 21 روز 28 آبان در رفسنجان برگزار شد و دو تیم در هفته پنجم رقابت ها در حالی به مصاف هم رفتند که درنهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و عقیل کعبی و مهدی ترابی گل های بازی را به ثمر رساندند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ حالا دو تیم در کمتر از چهار ماه قرار است یک بار دیگر و در مرحله برگشت بازی ها مقابل هم صف آرایی کنند. اما موضوع زمانی جالب می شود که پرسپولیس در همین مدت و طی سه ماه و چند روز قرار است با تغییرات زیادی راهی بازی شود و این نشان می دهد چقدر ترکیب اصلی پرسپولیس در این فصل شکننده بوده و به جز مصدومیت ها و محرومیت ها که امری عادی در دنیای فوتبال است، تا چه اندازه ترکیب تیم از سوی کادرفنی دچار تغییر شده است.

پرسپولیس در بازی رفت از رادو استفاده کرد و قرار است امروز از احمد گوهری بهره ببرد.

در خط دفاعی فرشاد فرجی، علی نعمتی و سیدجلال حسینی راهی میدان شدند که در بازی امروز فرجی و نعمتی غایب هستند و تنها سیدجلال به میدان می رود و قرار است هنانوف کنار او بازی کند.

در دفاع های کناری سعید آقایی یکی از نفراتی است که در هر دو بازی به میدان می رود اما در دفاع راست مهدی شیری به فولاد رفته تا رامین رضاییان جانشین او شود.

در خط میانی و در حالی که در بازی رفت رضا اسدی و میلاد سرلک بازی کردند، قرار است سرلک این بار کنار کامیابی نیا به میدان برود.

در پست وینگر و مهاجم نیز به جز مهدی ترابی هیچ کدام از بازیکنان قبلی بازی نخواهند کرد، نه امید عالیشاه و نه عیسی آل کثیر.

همین نگاه نشان می دهد پرسپولیس با 7 تغییر نسبت به بازی رفت مقابل مس رفسنجان به میدان خواهد رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها