|

خلاصه بازی پرسپولیس-مس رفسنجان دوشنبه 9 اسفند، هفته بیستم لیگ برتر

پرسپولیس در شب متوقف شدن استقلال همه تلاش خود را برای برد و کم کردن اختلاف تا صدر جدول انجام داد و مهره‌های هجومی یحیی شب خوبی را سپری کردند

لینک کوتاه کپی شد

در یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته بیستم، پرسپولیس در آزادی میزبان مس رفسنجان است. سرخ‌ها پس از متوقف شدن در سیرجان دنبال بازگشت به روند پیروزی هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ مهمترین اتفاق پیش از بازی، از اردوی سرخپوشان مخابره شد. یحیی در تصمیمی بزرگ احمد گوهری را در چارچوب دروازه پرسپولیس قرار داده که نشان می‌دهد این سرمربی تاکید ویژه‌ای روی ثبت کلین شیت دارد.

از آن سو مس رفسنجان که پدیده این فصل لیگ برتر بوده با انگیزه‌های فراوانی پا به این مسابقه گذاشته است. با توجه تساوی سپاهان شاگردان ربیعی فرصت دارند با بلندپروازی و پیروزی در این مسابقه حتی به رتبه سوم هم برسند. بدون شک مدافع عنوان قهرمانی کار سختی مقابل رفسنجانی‌ها پیش رو دارد.

هفته بیستم لیگ برتر/ دوشنبه 1400/12/09 ساعت 19/ ورزشگاه آزادی/ بدون تماشاگر

تیم داوری: اشکان خورشیدی- مهدی عالیقدر- علی اکبر نوری- جواد رحیم‌زاده/ ناظر: هدایت ممبینی

ترکیب پرسپولیس:

احمد گوهری

سیدجلال حسینی

وحدت حنانوف

رامین رضاییان

سعید آقایی

کمال کامیابی‌نیا

میلاد سرلک(۳۲-علی شجاعی)

احسان پهلوان

وحید امیری

مهدی ترابی

مهدی عبدی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 

ترکیب مس رفسنجان:

داود نوشی صوفیانی

شاهین توکلی

مجید نصیری

فرشاد محمدی‌مهر

عقیل کعبی

سید مهدی حسینی

مهرداد رضایی

مهدی ترکمان

محسن آذرباد

مجید علیاری

گادوین منشا

سرمربی: محمد ربیعی

شرح گل

پرسپولیس ۱- مس رفسنجان ۰ ( دقیقه ۲۰: مهدی عبدی): اشتباه مهدی ترکمان و قطع توپ‌توسط ترابی سرخ‌ها را در موقعیت گلزنی قرار داد و پاس دقیق ترابی را مهدی عبدی با فرصت‌طلبی به گل تبدیل کرد.

پرسپولیس ۱- مس رفسنجان ۱ (دقیقه ۲۳: مجید علیاری): مسی‌ها خیلی زود گل عبدی را جواب دادند. حرکت از سمت راست و پاس عالی در عرض آذرباد علیاری را در موقعیت گلزنی قرار داد و او در میان غفلت مدافعان و گلر پرسپولیس توپ را درون دروازه جای داد.

پرسپولیس ۲- مس رفسنجان ۱ (دقیقه ۳۴: کمال کامیابی‌نیا): کرنر پرسپولیس را رامین رضاییان کوتاه کار کرد و از سمت راست پهلوان دفاع حریف را به هم ریخت و با سانتری عالی، کمال را در موقعیت گلزنی قرار داد؛ ضربه سر غیرقابل مهار کامیابی‌نیا دومین گل قرمزها را به ثبت رساند.

پرسپولیس۳- مس رفسنجان۱ (دقیقه ۷۴: مهدی عبدی): پاس در عمق ترابی با کنترل علی شجاعی و پاس رو به عقب او همراه شد و مهدی عبدی با شوتی دقیق توپ را درون دروازه مس جای داد و دبل کرد.

خلاصه بازی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها