|

فرهاد پرسپولیس را غافلگیر می کند یا یحیی استقلال را؟!

دو تیم استقلال و پرسپولیس امروز در هفته هشتم رقابت‌ های لیگ به دیدار یکدیگر می‌روند.

لینک کوتاه کپی شد

امروز شنبه، تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می‌روند تا حساس‌ترین بازی هفته را برگزار کنند. استقلال با ۱۳ امتیاز، پیش از این بازی، در رده پنجم جدول رده بندی است و پرسپولیس با ۱۴ امتیاز در رده دوم قرار گرفته است. به گزارش فرارو، همین اختلاف امتیاز اندک باعث افزایش بیشتر حساسیت این بازی شده به طوری که برنده این بازی می‌تواند جهش قابل قبولی در جدول در مقایسه با رقیب داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو؛ با توجه به اتفاقاتی که در یکی دو هفته اخیر رخ داده، بردن در این بازی چندان هم ساده نخواهد بود، چون هر دو تیم برای رقیب می‌توانند سورپرایز داشته باشند. برخلاف ادوار گذشته که این سورپرایز حاصل ورود یک بازیکن جدید به ترکیب بود این بار فلسفه مربیان می‌تواند رقیب را غافلگیر کند.

استقلال در طول رقابت‌های این فصل با سه سیستم ۱-۲-۴-۳، ۲-۵-۳ و ۲-۴-۴ بازی کرده است. این سیستم آخری را در دیدار با صنعت نفت به کار برده و به نظر می‌رسد تمرینی برای دیدار دربی باشد. پرسپولیس هم با دو سه سیستم ۱-۲-۴-۳، ۳-۴-۳ و ۲-۴-۴ بازی کرده است. اتفاقا پرسپولیس هم در آخرین بازی اش به همان سیستم مورد علاقه دو مهاجمه اش برگشته است. حالا، اما سوال اینجاست که در بازی امروز، دو تیم قرار است از چه سیستمی استفاده کنند؟

این موضوعی است که اگر رختکن دو تیم اطلاعاتی به بیرون درز نکند کسی نمی‌تواند تا زمان اعلام رسمی ترکیب اطلاعاتی از آن داشته باشد. همین مورد، اما می‌تواند بزرگترین سورپرایز پرسپولیس برای استقلال والبته غافلگیری فرهاد مجیدی برای یحیی گل‌محمدی باشد؛ موضوعی که دست آخر می‌تواند به جدابیت بیشتر بازی امروز کمک کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها