|

فرهاد و یحیی؛ یکی به دنبال انتقام، دیگری در پی اولین برد

فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی

باید تا فردا منتظر ماند و دید که پنجمین رویارویی گل‌محمدی و مجیدی به چه نتیجه‌ای منتج خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر باید روز شنبه به مصاف یکدیگر بروند و برگزارکننده نود وهفتمین شهرآورد پایتخت باشند. هر ۲ سرمربی برای بهبود وضعیت تیم‌هایشان در جدول نیاز به پیروزی در این مسابقه دارند. استقلال بعد از سه برد در سه هفته ابتدایی در چهار هفته بعدی متوقف شد و حالا برای اینکه فاصله‌اش با صدر افزایش پیدا نکند می‌بایست از سد حریف خود بگذرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا، پرسپولیس هم که در این دیدار حکم میهمان را دارد، اما برای رسیدن به پیروزی و ادامه روند رو به رشد خود باید از سد رقیب سنتی‌اش بگذرد. سرخپوشان تهرانی هم‌اکنون با ۱۴ امتیاز در رده دوم جای گرفته‌اند و در صورت پیروزی و شکست سپاهان می‌توانند به صدر جدول صعود کنند و با روحیه‌ای بالا به سمت ششمین قهرمانی متوالی پیش بروند.

البته که انگیزه‌های شخصی زیادی هم در این بین وجود دارد. فرهاد مجیدی می‌بایست پنجمین شهرآورد خود را کسوت سرمربی پشت سر بگذارد. او در چهار دربی قبلی ۲ برد، یک تساوی و یک باخت را تجربه کرده است.

هر ۲ پیروزی فرهاد در جام حذفی بوده و در ضربات پنالتی به دست آمده است. تساوی ۲ بر ۲ و شکست یک بر صفر هم در مسابقات لیگ برای او و تیمش حاصل شد. حالا فرهاد می‌خواهد برای اولین بار در جریان بازی و همچنین در یک مسابقه لیگ از سد پرسپولیس بگذرد.

در طرف مقابل یحیی گل‌محمدی حضور دارد. او قرار است برای هفتمین بار طعم سرمربیگری را در شهرآورد بچشد. یک برد، ۲ باخت و سه تساوی چکیده عملکرد گل‌محمدی در دیدار‌های قبلی بوده است. تنها برد او در لیگ به دست آمد و ۲ شکستش در جام حذفی مقابل تیم‌های فرهاد مجیدی حاصل شد.

سه تساوی هم برابر تیم‌های مجیدی، فکری و قلعه‌نویی به ثبت رسیده است. گل‌محمدی آخرین شهرآورد را در جام حذفی واگذار کرده و برای انتقام وارد زمین می‌شود. او می‌خواهد در تعداد پیروزی با فرهاد به تساوی برسد.

حال باید دید تکلیف این شهرآورد چه می‌شود. پنجمین رویارویی گل‌محمدی و مجیدی به چه نتیجه‌ای منتج خواهد شد. هر چهار مسابقه قبلی این ۲ سرمربی گل داشته است. هفت گل در چهار مسابقه که نشان می‌دهد باید یک بار دیگر هم منتظر گل باشیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها