|

پیش بینی بورس

پیش بینی بورس فردا دوشنبه 18 اسفند 99

پیش بینی بازار بورس فردا دوشنبه 18 اسفند 99 . فردا بورس مثبت است؟

لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی بازار بورس فردا دوشنبه 18 اسفند 99 ، بورس امروز یکشنبه 17 اسفند ماه 99 مثبت شد. اما پیش بینی ها در خصوص بازار بورس فردا دوشنبه 18 اسفند ماه 99 چیست؟ بورس هفته آینده مثبت خواهد شد یا به روند منفی خود ادامه می دهد؟ پیش بینی بورس تا پایان سال 1400 چیست؟ بازار بورس یکی از بازار های پر نوسان مالی در ایران و جهان می باشد. علی رغم سود های خوبی که می توان از این بازار به دست آورد، احتمال ضرر و زیان نیز در بازار وجود دارد. در ادامه این خبر با پیش بینی بازار بورس فردا دوشنبه 18 اسفند ماه 99 با ما همراه باشید.


آخرین اخبار بورس را در شایانیوز بخوانید.


پیش بینی بورس فردا دوشنبه 18 اسفند 99

امروز بازار بورس بر خلاف پیش بینی ها وضعیت خوبی داشت و شاخص کل بورس 5 هزار واحد رشد کرد. اما آیا این روند صعودی در روز های آینده نیز دوام دارد. پیش بینی ها در خصوص بازار بورس فردا دوشنبه 18 اسفند 99 چیست؟

ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، در خصوص پیش بینی بازار بورس فردا دوشنبه 18 اسفند ماه 99 گفت: روز جاری بازار با کشمکش‌ های زیادی روبرو بود ناگهان کفه ترازو به سمت خریدار ها تغییر می‌کرد و در لحظه ‌ای دیگر موج فروشندگان سد خریداران را در هم می ‌شکست.

بازار از ساعت ۱۱ به بعد رفتار منطقی ‌تر و متعادل تری را به خود گرفت و از ساعت ۱۲ ظهر به بعد قدرت خریدارها افزایش پیدا کرد و این افزایش قدرت در نمادهای شاخص ساز بازار مشهود تر بود و از طرفی دیگر قدرت خریداران حقوقی در بازار در حال افزایش است و دلیل آن مصوبه سازمان بورس در خصوص خرید صندوق‌های درآمد ثابت در بازار خرده فروشی است.

بر اساس تحلیل رفتار سرمایه گذاران خرد و عمده در بازار سرمایه می‌توان به این مهم پی برد که قدرت فروشندگان روز به روز در حال کاهش است و امید صعود بازار را در دل ما زنده‌ تر می‌کند به هر حال بر اساس اتفاقات روز جاری می‌توان پیش بینی کرد بازار فردا مثبت باشد و قدرت خریداران در نمادهای شاخص ساز بیشتر باشد همچنان احتمال منفی بودن شاخص هم وزن وجود دارد.

البته آنچه در خصوص پیش بینی بازار بورس فردا دوشنبه 18 اسفند 99 اهمیت دارد که به شما بگوییم این است که در حال حاظر به علت شرایط خاصی که بر بازار حاکم است خیلی نمی توان به صورت قطعی در خصوص پیش بینی بورس فردا و روز بعد حرفی زد. از این که تا پایان پیش بینی بورس فردا دوشنبه 18 اسفند 99 با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

پیشنهاد می شود: 

پیش بینی بورس فردا دوشنبه 18 اسفند

از طرف دیگر برخی دیگر از کارشناسان روند معاملات بورس فردا دوشنبه 18 اسفند ماه 99 را نزولی پیش بینی می کنند. حسین شیبانی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با پایدار بودن صعود شاخص کل گفت: با وضعیت موجود و روند فرسایشی بازار سهام بعید می‌دانم حرکت روبه جلو شاخص کل پایدار باشد، زیرا آخر سال است و سهامداران به دنبال نقد کردن پول خود هستند و اتفاق خاصی هم رخ نداده و سیاست‌های دولت در مواجهه با بازار سهام تغییر نکرده است.

این کارشناس در رابطه با زمان برگشت شاخص کل بورس گفت: به نظرم فعلا هیچ سیگنالی وجود ندارد و تا زمانی که یک شوک سیاسی بزرگ به بازار سهام مخابره نشود بورس تغییر روند نخواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    بابا لازم نیست کارشناسی کنید تا این فقط جو منفی درست کردید همه نظرهاتون نادرست بوده فقط باعث منفی شدن بازار میشید خواهش میکنم نمی خواد نظر بدیدشما دیروز گفتید منفی من پالایش فروختم ضرر کردم دوباره با 5 مثبت خریدم نکنید اینکارا خواهش میکنم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها