|

پیش بینی بورس

پیش بینی بورس شنبه 16 اسفند 99

پیش بینی بازار بورس شنبه 16 اسفند 99 . بورس تا پایان سال 1400 چه خواهد شد/

لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی بازار بورس شنبه 16 اسفند 99 ، بورس امروز چهارشنبه 13 اسفند ماه 99 همچون روز های گذشته منفی شد. اما پیش بینی ها در خصوص بازار بورس هفته آینده شنبه 13 اسفند ماه 99 چیست؟ بورس هفته آینده مثبت خواهد شد یا به روند منفی خود ادامه می دهد؟ پیش بینی بورس تا پایان سال 1400 چیست؟ بازار بورس یکی از بازار های پر نوسان مالی در ایران و جهان می باشد. علی رغم سود های خوبی که می توان از این بازار به دست آورد، احتمال ضرر و زیان نیز در بازار وجود دارد. در ادامه این خبر با پیش بینی بازار بورس شنبه 16 اسفند ماه 99 با ما همراه باشید.


آخرین اخبار بورس را در شایانیوز بخوانید.


پیش بینی بورس شنبه 16 اسفند 99

امروز چهارشنبه در آخرین روز معاملاتی هفته جاری بورس منفی به پایان رسید. منفی شدن بورس در آخرین روز معاملاتی هفته در حالی بود که روز گذشته بورس توانسته بود بعد از 12 روز مثبت شود. اما امروز بورس دوباره منفی شد.

به نظر می رسد مثبت شدن مقطعی بورس تنها به دلیل ایجاد هیجانات و سیگنال سازی ها در بازار است. بورس در حال حاضر یک مشکل اساسی دارد و تا زمانی که این مشکل برطرف نشد، بورس مثبت نخواهد شد. البته کارشناسان پیش بینی کرده اند که بورس از 20 اسفند ماه به بعد مثبت و متعادل خواهد شد. اما پیش بینی کارشناسان ما در خصوص بورس هفته آینده شنبه 16 اسفند 99 و پیش بینی بورس تا پایان سال 1400 این است که تا زمانی که پول حقیقی و هوشمند به بازار بورس وارد نشود، بورس در شرایط فعلی باقی می ماند.

راه چاره برای حل مشکلات بورسی این روزها ورود نقدینگی به بازار بورس است. آنچه می تواند بورس را نجات دهد تصمیمات صحیح دولت و تزریق نقدینگی به بازار سهام می باشد. در غیر این صورت تنها چیزی که می توان در خصوص پیش بینی بورس شنبه 16 اسفند و تا پایان سال 1400 می توان گفت این است که اگر شرایط به همین ترتیب ادامه پیدا کند، روز های آینده نیز بورس منفی خواهد بود.

پیشنهاد می شود:

در حال به روز رسانی است

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    رهبری خوابه یا خودش زده به خواب این هم شد وضع ملکت چرا به فکر پنجاه ملیون سهامدار نیست کر است یا کور یا لال

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها