|

پیش بینی بورس

پیش بینی بورس شنبه 9 اسفند 99 ، عامل نجات بخش بورس چیست؟

پیش بینی بورس هفته آینده شنبه 9 اسفند ماه 99 . بورس چه خواهد شد؟

لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی بازار بورس شنبه 9 اسفند 99 ، بورس امروز چهارشنبه 6 اسفند ماه 99 در پنحمین روز معاملاتی این هفته بازار بورس منفی به پایان رسید. شنبه 9 اسنفد ماه 99 بورس مثبت خواهد شد یا به روند منفی خود ادامه می دهد؟ پیش بینی بورس تا پایان سال 1400 چیست؟ در ادامه این خبر با پیش بینی بازار بورس شنبه 9 اسفند ماه 99 با ما همراه باشید.

قبل از آن که به پیش بینی بازار بورس شنبه 9 اسفند ماه 99 بپردازیم، لازم است تا خلاصه گزارشی از روند بازار بورس امروز چهارشنبه 6 اسنفد ماه 99 ارائه کنیم. امروز چهارشنبه ششم اسفند ماه 99 بازار بورس شروعی مثبت داشت و حتی شاخص کل بورس نتوانست مثبت و روندی صعودی به خود بگیرد. اما با ادامه روند معاملات بورس رنگ و بویی دیگر گرفته و نهایتا شاهد افزایش صف های فروش در بازار و نهایتا منفی شدن بازار بورس بودیم.

پیشنهاد می شود: گزارش لحظه ای بورس امروز چهارشنبه 6 اسفند 99 ، بورس منفی شد

علت منفی شدن بورس در هفته اول اسفند چه بود؟

اگرچه برخی از کارشناسان منفی شدن بازار در روز های گذشته را متاثر از خبر انتشار عرضه اولیه اپال در بورس می دانستند. اما از نظر تحلیلگران ما منفی شدن بورس در روز های اخیر آن هم در نه روز متوالی علت دیگری دارد. دلیل اصلی منفی شدن بازار بورس عدم وجود پول حقیقی در بازار و عدم اعتماد سرمایه گذاران به بورس است. اگر به دو هفته پیش نگاهی بیندازیم، می بینیم که بورس قبل از مصوبات جدید مجلس و تغییر دامنه نوسان هم وضعیت خوبی نداشت و منفی بود.

تغییر دامنه نوسان بورس از نظر تحلیلگران و کارشناسان نه تنها عامل نجات بخش بورس نیست، بلکه با ایجاد توقعات مقطی در سهامداران می تواند دیدگاه های مردم به بورس را نیز بدتر کند. زیرا تغییر دامنه نوسانات بورس به دلیل هیجانات و جو مثبتی که در بازار ایجاد کرد، موجب مثبت شدن چند روزه بورس شد. اما پس از آن دوباره شاهد ریزش شاخص کل بورس هستیم. اما به هر ترتیب پیش بینی بورس هفته آینده شنبه 9 اسفند ماه 99 چیست؟ در ادامه با پیش بینی یک کارشناس در خصوص بازار بورس شنبه 9 اسفند 99 با ما همراه باشید.

عامل نجات بخش بورس چیست؟

همانطور که پیش تر نیز اشاره کرده بودیم، تا زمانی که اعتماد سرمایه گذاران به بازار بورس احیا نشده و پول حقیقی و هوشمند وارد بازار بورس نشود، بورس منفی خواهد بود. البته قطعا کارشناسان اقتصادی ، مسئولین مرتبط بایستی به فکر اندیشیدن چاره ای برای بهبود وضعیت بورس باشند. اما به هر ترتیب نباید از تاثیر اتفاقات سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی بر بورس غافل بود.

پیش بینی بورس شنبه 9 اسفند 99

در خصوص پیش بینی بازار بورس هفته آینده شنبه 9 اسفند ماه 99 باید اشاره کنیم که روند معاملات بازار بورس مدت ها است از زیر سایه تحلیل های تکنیکال و بنیادی خارج شده است. بنابراین اظهار نظر در خصوص بورس در روز های آینده و پیش بینی بورس بیشتر از پیش دشوار شده است. همانطور که می دانید بازار بورس یکی از بازار های مالی محبوب در ایران و جهان می باشد.

اتفاقات و عوامل مختلفی از جمله عوامل سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و جهانی می تواند بر این بازار تاثیر گذار باشد. با توجه به منفی شدن بازار بورس در نه روز گذشته و روند نسبتا متعادل تر آن در روز گذشته و امروز می توان انتظار روند متعادل تر و حتی شروعی ثبت برای بازار بورس هفته آینده شنبه 9 اسفند ماه 99 داشت. اما همانطور که اشاره کردیم در خصوص پیش بینی بورس شنبه 9 اسفند 99 نمی توان اظهار نظر قطعی ارائه کرد. زیرا در روز های پیش رو یعنی پنجشنبه و جمعه اتفاقات مختلفی می توانند به سیگنال های منفی و یا مثبتی برای بازار سرمایه بدل شوند.

پیشنهاد می شود: قیمت صندوق پالایش یکم امروز چهارشنبه 6 اسفند 99

برای مثال لایحه بودجه سال 1400 در مجلس همچنان در دست بررسی می باشد و حل و فصل نشده است. فارغ از خوب یا بد بودن این لایحه ، باید اشاره کنیم که تصویب شدن لایحه بودجه 1400 در مجلس می تواند سیگنالی برای بورس باشد. 

از طرف دیگر موارد دیگری همچون تفاهم ایران و آژانس ، برجام و رایزنی های برای آزاد سازی پول های بلوکه شده ایران در کره جنوبی می تواند سیگنالی برای بورس باشد. اگر 7 میلیارد دلار از ارز های بلوکه شده ایران در کره جنوبی در پی رایزنی های انجام شده آزاد شود، قطعا خبر خوبی برای مردم و کشورمان بوده و سیگنال مثبت آن در بازار بورس نیز مشهود خواهد بود. به هر ترتیب در زمان نگارش این مقاله در خصوص پیش بینی بورس شنبه 9 اسفند ماه 99 می توان تا حدودی انتظار بازار متعادل و رو به مثبت داشت. اما باید منتظر باشیم تا ببینیم چه اتفاقاتی در دو روز آینده رخ خواهد داد. از این که تا پایان مطلب پیش بینی بورس شنبه 9 اسفند 99 با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

پیشنهاد می شود: بورس امروز چهارشنبه 6 اسفند 99 چه شد؟ پرونده بورس این هفته منفی بود

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    این کارشناس ازمحبوبیت بورس میگوید این بازار چه محبوبیتی دارد جزع دروغ وبادستوری کردن جیب مردم راخالی میکنند

  • ناشناس ارسالی در

    نمیدانم خدا را می‌شناسید یا نه؟ خیلی از مسئولین و حقوقی های بازار بورس از مردم سواستفاده کرده و سرمایه ی مردم را دزدیدند چرا آقای خامنه‌ای و رئیسی وروحانی کاری نمیکنند آیا مردم و زندگی آنها برایشان پشیزی هم ارزش ندارد،

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها