|

پیش بینی بورس فردا یکشنبه 17 اسفند 99

پیش بینی بازار بورس فردا یکشنبه 17 اسفند 99 ، بورس امروز شنبه 16 اسفند ماه 99 چه شد؟

لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی بازار بورس فردا یکشنبه 17 اسفند 99 ، بورس امروز شنبه 16 اسفند ماه 99 همچون روز های گذشته منفی شد. اما پیش بینی ها در خصوص بازار بورسفردا یکشنبه 17 اسفند ماه 99 چیست؟ بورس هفته آینده مثبت خواهد شد یا به روند منفی خود ادامه می دهد؟ پیش بینی بورس تا پایان سال 1400 چیست؟ بازار بورس یکی از بازار های پر نوسان مالی در ایران و جهان می باشد. علی رغم سود های خوبی که می توان از این بازار به دست آورد، احتمال ضرر و زیان نیز در بازار وجود دارد. در ادامه این خبر با پیش بینی بازار بورس فردا یکشنبه 17 اسفند ماه 99 با ما همراه باشید.


آخرین اخبار بورس را در شایانیوز بخوانید.


پیش بینی بورس فردا یکشنبه 17 اسفند 99

بازار بورس امروز شنبه 16 اسفند ماه 99 در اولین روز معاملاتی هفته جاری ، با ریزش و سیر نزولی همراه بود. به طوری که در پایان معاملات بورس امروز شنبه 16 اسفند ماه شاخص کل بازار 8172 واحد ریزش داشت. اما آیا این روند نزولی تا فردا نیز ادامه دارد. پیش بینی کارشناسان در خصوص بازار بورس فردا یکشنبه 17 اسفند ماه 99 چیست؟

بیشتر کارشناسانی که در نظر سنجی و پیش بینی بورس این هفته شرکت کرده بودند، بازار بورس هفته سوم اسفند ماه را منفی و نزولی پیش بینی کردند. آنچه که این روز ها تمامی کارشناسان و تحلیلگران بازار بورس بر سر آن توافق دارند این است که اعتماد مردم به بورس از دست رفته و نقدینگی در بازار وجود ندارد. همین امر موجب منفی شدن پی در پی بازار بورس است.

پیشنهاد می شود:

علی خسروشاهی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با پیش بینی بورس فردا یکشنبه 17 اسفند 99 گفت: اعتماد نسبت به بازار سهام از بین رفته و همین دلیل نیز باعث شده تا کمبود پول در بازار سهام تشدید شود. بازگشت اعتماد به سهامداران و متقاعد شدن آن‌ ها در سرمایه‌ گذاری دوباره امری زمان‌ بر است و به نظرم بیش از شش ماه طول خواهد کشید.

این کارشناس در رابطه با احتمال بازگشت دامنه نوسان به حالت قبلی گفت: بازگشت دامنه نوسان به حالت قبل بهتر است زیرا بازار سهام و سهم‌ ها زودتر متعادل خواهد شد و نقد شوندگی بورس بیشتر می‌شود و روند فرسایشی بورس از بین می ‌رود. به عقیده برخی کارشناسان شاخص کل بازار سهام فعلا در شرایطی فرسایشی و با شیب ملایم به سمت عدد یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحد حرکت خواهد کرد. با توجه به موارد فوق و در خصوص پیش بینی بورس فردا یکشنبه 17 اسفند ماه 99 انتظار می رود که بورس فردا نیز روندی منفی و نزولی در پیش داشته باشد. 

بورس فردا یکشنبه 17 اسفند 99 چه خواهد شد؟

امروز صندوق های درآمد ثابت موظف شدند به شکل خرد نه بلوک از بازار خرید کرده و سقف اعلام شده خرید را پر کنند، این خبر می‌توانست موجب ایجاد جو مثبت در بازار شده و روند معاملات در نمادها را کمی بهبود ببخشد. اما این اتفاق در بورس امروز شنبه 16 اسفند ماه 99 روی نداد. احتمال این که این موضوع به عنوان یک سیگنال مثبت بر روند معاملات و وضعیت بازار بورس فردا یکشنبه 17 اسفند ماه 99 بدل شود نیز وجود دارد.

پیشنهاد می شود: ورود همشهری، شهروند و برج میلاد به بورس صحت دارد؟

در حال به روز رسانی است

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    وقتیکه رئیس مجلس سهم احصا در مشهد داره دیگه انتظاراست بورس خبری نیست

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها