|

افزایش بیت کوین حتمی شد؟

بیت کوین (BTC) یک سال پس از سقوط FTX 70 درصد افزایش یافت

لینک کوتاه کپی شد

همانطور که سم بنکمن-فرید در تمامی اتهامات مجرم شناخته شد، بیت کوین (BTC) تنها یک سال پس از سقوط FTX به میزان قابل توجهی 70 درصد افزایش یافته است. پس از یکی از تاریک ترین روزها برای صنعت، برجسته ترین دارایی دیجیتال به طرز فوق العاده ای بازگشته است.

در 2 نوامبر 2022، گزارش هایی مبنی بر وخامت صرافی رمزارز FTX شروع شد. متعاقباً، سقوط با پیامدهای وحشتناکی برای کل صنعت مواجه شد. با این حال، یک سال بعد، به نظر می رسد که بیت کوین یک بار دیگر جای خود را پیدا کرده و به طور بالقوه دستاوردهای بیشتری در انتظار است.

بیت کوین در سالگرد سقوط FTX 70 درصد افزایش یافت

باورش سخت است که سقوط FTX برای اولین بار یک سال پیش در همین امروز آشکار شد. در واقع، سام بنکمن-فرید و تیم اجرایی صرافی به عنوان مغز متفکران پشت یکی از بزرگترین جنایات مالی آمریکا معرفی شده بودند. متعاقباً، کل صنعت با بحران اعتماد سرمایه گذاران و تنظیم کننده ها مواجه شد. علاوه بر این، بسیاری از آن مسائل همچنان ادامه دارد.

با این حال، این صنعت همچنان مقاومت خود را نشان می دهد. بیت کوین (BTC) پس از فروپاشی FTX با بازگشت قابل توجهی به شکل 70 درصدی رشد کرده است. به طور خاص، در زمستان وحشتناک کریپتو سال گذشته به قیمت 34300 دلار افزایش یافته است. برعکس، علیرغم عملکرد بیت کوین و عدالت در مورد بانکمن-فرید، زخم های ناشی از سقوط و تأثیر آن بر بازار باقی مانده است.

در واقع، گزارش ها نشان داده است که این صنعت همچنان با نقدینگی و عمق بازار دست و پنجه نرم می کند. به طور خاص، توانایی جذب سفارشات بزرگ و همچنان حفظ قیمت ها به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است. آلامدا گپ ابداع شده، تاثیر خود را بر توانایی صنعت برای بهبودی کامل گذاشته است.

بیت کوین، اتریوم (ETH) و 30 ارز دیجیتال برتر دارای عمق بازار ترکیبی تنها 2 درصد هستند. پس از آن، این ارزش 800 میلیون دلار است که از زمان سقوط FTX 55 درصد کاهش یافته است. این بدان معنی است که در سال گذشته، یک سفارش به ارزش 1.8 میلیارد قیمت ها را 2 درصد افزایش می داد. اکنون برای دستیابی به این موفقیت فقط یک سفارش به مبلغ 800 میلیون دلار لازم است. بنابراین، این وضعیت ضعیف نقدینگی را برای کل صنعت تأیید می کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی