|

پیش بینی قیمت بیت کوین!

پیش بینی قیمت بیت کوین: کارشناس برای هدف 38000 دلاری قیمت را پیش بینی میکند!

لینک کوتاه کپی شد

قلمرو کریپتو مملو از پیش‌بینی است. Josh Olszewicz، یکی از چهره‌های برجسته در جامعه معاملات ارزهای دیجیتال، اخیراً بینش‌هایی درباره مسیر قیمت بالقوه بیت‌کوین (BTC) ارائه کرده است. تحلیل Olszewicz نشان می دهد که بیت کوین ممکن است در آستانه صعود به محدوده 38000 دلار باشد. او موج غالب احساسات خوش بینانه را بیشتر تقویت کرد. در حال حاضر، کریپتو به طور پیوسته به مرز 35000 دلار نزدیک می شود.

پیش‌آگهی اولشویچ به شناخت یک الگوی فنی خاص که به آن «پرچم بالا و تنگ» گفته می‌شود، بستگی دارد. این الگو معمولاً یک شاخص صعودی در حوزه تحلیل بازار در نظر گرفته می شود.  معمولاً به دنبال یک حرکت صعودی قابل توجه قیمت ظاهر می شود. این نام خود را از ظاهر متمایز خود گرفته است. عنصر "بالا" به افزایش سریع و تقریباً عمودی قیمت اشاره دارد. با این حال، فاز دیگر دوره بعدی تثبیت را مشخص می کند و یک الگوی پرچم مانند را در نمودار قیمت تشکیل می دهد. پس از یک صعود ناگهانی، قیمت ها تمایل به تثبیت یا حرکت افقی دارند و بستری را برای شکست احتمالی ایجاد می کنند. اگر بیت کوین از این الگو پیروی کند، اولزوویچ احتمال شکستی را در نظر می گیرد که می تواند کریپتو را به نقطه محوری سالانه 38000 دلار برساند.

علاوه بر این، اولشویچ توجه را به وجود دو الگوی فنی صعودی اضافی جلب کرده است. این شامل تشکیلات "آدم و حوا" (A&E) و سر و شانه های معکوس (iH&S) است. این الگوها نشان دهنده تردید خاصی در بازار برای تغییر به سمت قلمرو نزولی است. آنها معمولاً به عنوان شاخص های بازگشت صعودی در نظر گرفته می شوند. با این وجود، اولزویچ بر یک هشدار مهم تاکید می کند: ظهور یک رکود اساسی می تواند این الگوی خوش بینانه را مختل کند. به طور بالقوه می تواند ارزش بیت کوین را به سطح 31000 دلار هدایت کند.

معاملات آتی بیت کوین افزایش چشمگیری را به ثبت رساند

در زمان انتشار، بیت کوین با قیمت 34,272.02 دلار معامله می شد که رشد متوسط 0.69 درصدی را نشان می داد. حرکات قیمت دارایی در تلاش برای صعود به سطوح بالاتر به دقت تحت نظارت است. علاوه بر این، قراردادهای آتی بیت کوین افزایش بهره باز را تجربه کرده اند و به 15.83 میلیارد دلار رسیده اند که بالاترین سطح از اوایل ژوئن 2022 است. علاقه باز در معاملات آتی بیت کوین از اکتبر شاهد افزایش قابل توجه 33.5 درصدی بوده است که نشان دهنده افزایش علاقه به BTC است. در حال حاضر در مجموع دارایی بیت کوین حدود 15 میلیارد دلار است که در 27 اکتبر به اوج تاریخی 17.73 میلیارد دلار رسیده است.

بازار کریپتو ذاتاً پویا است و نوسانات قیمت بیت کوین هم توسط معامله گران و هم از طرف علاقه مندان تحت نظارت دقیق است. با الگوهای فنی صعودی و علاقه فزاینده، همه نگاه‌ها به احتمال رسیدن بیت‌کوین به آستانه 38000 دلاری در آینده نزدیک است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی