|

کاهش تورم اتریوم نسبت به بیت کوین!

BITCOIN

روند اخیر (ETH) در بازار و کاهش تورم آن توجه بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

روند اخیر (ETH) در بازار و کاهش تورم آن توجه بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. از دسامبر 2022، عرضه اتر در مسیر صعودی بوده است. عوامل متعددی در این روند تورمی  قابل ذکر است، کاهش کارمزد تراکنش، همراه با افزایش انتشار روزانه، افزایش عرضه ETH را تسریع کرده است.

نمایش گرافیکی ارائه شده در بازار روند کاهش تورم اتریوم را در کنار فعالیت شبکه آن را نشان می دهد. تجزیه و تحلیل این نمودار برخی از افشاگری های قابل توجه را به ارمغان می آورد. نرخ رایت در حال حاضر 402K ETH در سال است، که نشان می‌دهد در حالی که تراکنش‌ها ادامه دارند و هزینه‌ها پرداخت می‌شود، بخش قابل‌توجهی از اتر در حال نابودی یا "سوختن" است اما هنوز کافی نیست.

با این حال، حتی با وجود این عوامل که اتریوم را به سمت موضع تورمی سوق می دهد، مهم است که توجه داشته باشیم که انتشار خالص اتریوم سالانه تنها 0.44 درصد است. هنگامی که با نرخ تورم بیت کوین کنار هم قرار می گیرد، رقم اتریوم همچنان به میزان قابل توجهی پایین تر است.

از منظر قیمت گذاری، اخیراً با چالش هایی روبرو شده است. کریپتوکارنسی به زیر مرز 1600 دلار عقب نشینی کرده است که باعث نگرانی سرمایه گذاران و معامله گران شده است. با خط سیر فعلی، قیمت اتریوم به سطح حمایت بحرانی 1400 دلار نزدیک‌تر می‌شود، که از نظر تاریخی نقشی محوری در ماه مارس به عنوان نقطه تغییر روند داشت.

در حال حاضر، حرکت قیمت اتریوم نشان دهنده فشار نزولی است. در حالی که در اطراف منطقه 1575 دلاری انعطاف پذیری نشان می دهد، آزمایش مداوم این پشتیبانی حاکی از شکست احتمالی است. اگر اتریوم نتواند این موضع را حفظ کند، ممکن است راه به سوی علامت 1400 دلار مقصد بعدی آن باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی