|

ارزش بازار بیت کوین تغییر کرد!

BITCOIN

ارزش بازار بیت کوین 15 تریلیون دلار در دسترس است!

لینک کوتاه کپی شد

در ابتدای سال، بیت کوین [BTC] با شتاب مثبت شروع شد. علیرغم وضعیت فعلی غیرقابل پیش‌بینی و غیرفعال بودن آن، هجوم مداوم گمانه‌زنی‌های خوش‌بینانه در مورد ارز دیجیتال پیشرو وجود دارد. آنتونی اسکاراموچی، موسس و شریک مدیریت SkyBridge Capital، اکنون به جمع کسانی که پیش بینی های صعودی انجام می دهند، پیوسته است. او افزایش قابل توجهی در ارزش بیت کوین را متصور است. او پیشنهاد کرد که می تواند از ارزش بازار فعلی خود که حدود 543 میلیارد دلار است، 2662 درصد افزایش یابد.

در پادکست اخیر، اسکاراموچی محاسبه کرد که بر اساس عرضه ثابت BTC از 21 میلیون سکه، ارزش بازار ارز دیجیتال قیمتی بیش از 700000 دلار برای هر بیت کوین را نشان می دهد. این در مقابل قیمت فعلی دارایی است که 27747.01 دلار است. او اضافه کرد،

من فکر می کنم بیت کوین به راحتی می تواند دارایی 15 تریلیون دلاری باشد. بیت کوین از بسیاری جهات ارزشمندتر از طلا است. ما در اینجا صاحب بیت کوین زیادی هستیم.»

اگرچه او به برتری بیت کوین اذعان داشت، اما تردید خود را در مورد تبدیل آن به شکلی از ارز مورد قبول جهانی، همانطور که طرفداران پرشور بیت کوین تصور می کنند، حداقل در زمان حیاتش ابراز کرد. با این حال، او این تصور را داشت که ممکن است سناریوهای غیرمتعارف آشکار شود.بر اساس دیدگاه اسکاراموچی، این تغییر احتمالی می تواند ناشی از نگرانی ها در مورد نحوه استفاده ایالات متحده از دلار برای اعمال نفوذ ژئوپلیتیکی خود بر سایر کشورها باشد.

میانگین دوره نگهداری بیت کوین تا 4 ماه افزایش می یابد

در بازار BTC، هفته گذشته زمانی که میانگین مدت نگهداری بیت کوین معامله شده به نقطه عطف 4 ماهه رسید، پیشرفت قابل توجهی رخ داد. این نشان دهنده افزایش قابل توجه فعالیت در بین دارندگان BTC با چشم انداز بلندمدت است. آخرین باری که چنین دوره نگهداری طولانی‌تری مشاهده شد در ژانویه 2022 و پس از پایان بازار صعودی بود.

روند مشابهی نیز در جولای 2021 مشاهده شد. در طول تاریخ بیت کوین، این دوره های نگهداری طولانی مدت اغلب با لحظات مهم بازار، از جمله رویدادهای تسلیم شدن، همزمان بوده است. داده های اخیر حاکی از تغییر بالقوه در احساسات و رفتار سرمایه گذاران بیت کوین است. این تمایل رو به رشد به سمت افق سرمایه گذاری گسترده تر را نشان می دهد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی