|

آیا SHIB می تواند در سال 2024 به 0.01 دلار برسد؟

آیا SHIB می تواند در سال 2024 به 0.01 دلار برسد؟

لینک کوتاه کپی شد

شیبا اینو (SHIB) در سال 2023 سال ضعیفی را پشت سر گذاشته است. در حالی که سایر دارایی های رمزنگاری مانند بیت کوین (BTC) و سولانا (SOL) از ژانویه 2023 بیش از 100٪ افزایش یافته اند، SHIB حدود 3٪ کاهش یافته است. حتی پس از عرضه بسیار مورد انتظار شیباریوم، قیمت memecoin افزایش چندانی نداشت. اگرچه این توکن در ماه اکتبر کمی افزایش یافت، اما نتوانسته است سطح مقاومت 0.000008 دلاری را بشکند.

با این حال، بسیاری امیدوارند که Shiba Inu (SHIB) در سال 2024 سرعت خود را افزایش دهد. بسیاری از تحلیلگران بازار پیش‌بینی می‌کنند که در اوایل سال آینده شاهد روند صعودی دیگری در بازار ارزهای دیجیتال باشیم و SHIB می‌تواند در صورت وقوع چنین اتفاقی، اوج‌های جدیدی را تجربه کند. با این حال، آیا memecoin به "رویای 1 سنتی" خود خواهد رسید؟

اگر SHIB به قیمت 0.01 دلار برسد، ارزش بازار آن به حدود 5.89 تریلیون دلار افزایش می یابد، زیرا 589 تریلیون توکن SHIB در گردش است. این رقم بعید است زیرا ارزش بازار بیشتر از بسیاری از اقتصادهای بزرگ باشد. به عنوان مثال، تولید ناخالص داخلی (تولید ناخالص داخلی) فرانسه حدود 3.8 تریلیون دلار است. اگر SHIB به 0.01 دلار برسد، این پروژه به نوعی ثروتمندتر از فرانسه خواهد بود.

از این رو، در یک سناریوی واقع بینانه، SHIB باید عرضه در گردش خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهد تا به سقف بازار دست یافتنی تری برسد در حالی که همچنان قیمت 0.01 دلار دارد. تیم Shiba Inu (SHIB) اشاره کرده است که آنها در حال کار بر روی یک مکانیسم سوختگی جدید هستند که شایعه شده است که سالانه تریلیون ها توکن را می سوزاند. اگر چنین پورتال رایتی راه اندازی شود، SHIB می تواند شاهد کاهش ناگهانی عرضه و در نتیجه افزایش قیمت آن باشد. با این حال، ما نمی دانیم که تیم چه زمانی قصد دارد مکانیسم سوختگی جدید را راه اندازی کند یا در وهله اول چگونه توکن ها را بسوزاند.

با این وجود، شانس SHIB برای دستیابی به "رویای یک سنت" در سال 2024 بسیار اندک است. این دستاورد ممکن است در آینده اتفاق بیفتد، اما به نظر می رسد سال 2024 برای اجرای آن پروژه بسیار نزدیک است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی