|

فتنه ای که شیبااینو ایجاد کرده است!

Shiba Inu

یک سری نقل و انتقالات عظیم Shiba Inu بین کیف پول‌های ارزهای دیجیتال ناشناس باعث ایجاد فتنه در جامعه رمزنگاری شده است.

لینک کوتاه کپی شد

یک سری نقل و انتقالات عظیم Shiba Inu بین کیف پول‌های ارزهای دیجیتال ناشناس باعث ایجاد فتنه در جامعه رمزنگاری شده است. بر اساس سرویس ردیابی بلاک چین Whale Alert، بیش از 3.5 تریلیون توکن SHIB در یک تراکنش در 21 اکتبر تغییر یافت. با قیمت های فعلی بازار، ارزش این انبار تقریباً 32 میلیون دلار است. این پنجمین نقل و انتقال بزرگ به تنهایی در این هفته بود. چندین قطعه 3.5 تریلیون SHIB نیز در 16، 17 و 20 اکتبر بین کیف پول های ناشناخته جابجا شد.

هویت نهنگ شیبا اینو ناشناس است

معاملات با افزایش 3.89 درصدی قیمت توکن Shiba Inu در روز جمعه همزمان شد. SHIB با افت 1 درصدی در 24 ساعت گذشته با قیمت 0.000006996 معامله می شود. Shiba Inu تبدیل به یک "میم کوین" بسیار محبوب شده است و در حال حاضر به عنوان نوزدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار رتبه بندی می شود. قیمت آن در اوایل سال 2021 در میان هیاهوی مردمی در جوامع آنلاین به شدت افزایش یافت. با این حال، مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال، SHIB به شدت از بالاترین سطح خود سقوط کرده است. نسبت به اوج خود 92 درصد کاهش یافته است. اما همچنان ارزش بازاری نزدیک به 4.1 میلیارد دلار دارد.

از طرفی میزان سوختگی شیبا اینو در روزهای اخیر افزایش یافته است. اما با وجود افزایش فعالیت توکن سوزی قیمت میم کوین همچنان در رکود فرو رفته است. داده ها نشان می دهد که نزدیک به 25 میلیون SHIB تنها در 24 ساعت گذشته سوخته است.

قطع ارتباط بین نرخ سوخت و قیمت باعث شده است که جامعه به دنبال پاسخ باشد. در رسانه‌های اجتماعی و انجمن‌ها، بحث‌هایی در مورد اینکه چرا افزایش چشمگیر سوختگی جرقه‌ای برانگیخته نشده است. برخی گمانه زنی می کنند که زمان سوختن با عملکرد قیمت مطابقت ندارد. برخی دیگر بر این باورند که رکود محض بازار در حال حاضر بر هر گونه اثرات سوختگی غلبه کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی