|

آیا SHIB می تواند در شش ماه به 0.01 دلار برسد؟

Shiba Inu

آیا SHIB می تواند در شش ماه به 0.01 دلار برسد؟

لینک کوتاه کپی شد

شیبا اینو (SHIB) یکی از محبوب ترین ممکوین های اخیر است. از زمان راه اندازی آن در آگوست 2020 تا رسیدن به بالاترین حد خود در تاریخ 0.00008616 دلار در اکتبر 2021، توکن ها به میزان 85،000،000٪ (85 میلیون درصد) رشد کردند. با این حال، memecoin محبوب از آن زمان در روند نزولی بوده است. از ابتدای سال 2023، SHIB حدود 13 درصد کاهش یافته است. با این وجود، طرفداران و سرمایه گذاران همچنان در پی "رویای یک سنت" هستند.

یکی از بزرگترین موانع برای رسیدن شیبا اینو به قیمت 0.01 دلار در شش ماه یا بیشتر، عرضه انبوه آن است. SHIB در حال حاضر حدود 589 تریلیون عرضه دارد. قیمت 0.01 دلار یا بالاتر به این معنی است که ارزش بازار پروژه به ارقام غیرطبیعی بالایی خواهد رسید، بالاتر از تولید ناخالص داخلی بسیاری از کشورها. از این رو، برای رسیدن به قیمت 0.01 دلار، پروژه ابتدا باید بخش بزرگی از عرضه خود را بسوزاند.

اگر SHIB 99 درصد از عرضه خود را بسوزاند، حدود 5.4 تریلیون توکن باقی می ماند. با توجه به اینکه ارزش بازار مانند فعلی باقی می ماند، قیمت توکن را به حدود 0.000742 دلار می رساند. این حدود 1247 درصد کمتر از هدف 0.01 دلار است. بنابراین، سوختگی به تنهایی کار را انجام نمی دهد.

به غیر از سوختگی، چه چیزی به شیبا اینو کمک می کند تا به 0.01 دلار برسد؟

همانطور که توسط توسعه دهنده اصلی SHIB، Shytoshi Kusama اشاره کرد، سوختگی باید با افزایش پذیرش همراه شود تا قیمت توکن افزایش یابد. افزایش پذیرش احتمالا تنها راهی است که طرفداران و سرمایه گذاران SHIB می توانند امیدوار باشند که چند صفر اضافی را از قیمت آن حذف کنند.

با این حال، افزایش تقاضا و پذیرش یک پروژه کار آسانی نیست. SHIB با راه‌اندازی شبکه لایه ۲ خودش، Shibarium، رویکرد درستی را در پیش گرفت. اگرچه این راه‌اندازی کمک زیادی به افزایش قیمت توکن نکرد، اما می‌تواند در بلندمدت تأثیر مثبتی داشته باشد. توسعه دهندگان اکنون می توانند بر روی SHIB بسازند که می تواند به افزایش پذیرش کمک کند. همانطور که افراد بیشتری وارد کشتی می شوند، باید شاهد یک حرکت مثبت برای قیمت دارایی باشیم. شیباریوم اخیراً شاهد افزایش کیف پول‌های فعال روزانه بوده است و تعداد تراکنش‌ها به صورت روزانه در حال افزایش است.

با این اوصاف، اینکه آیا SHIB در عرض شش ماه به «رویای یک درصدی» خود می‌رسد، بحث‌برانگیز است. بعید است که SHIB در عرض شش ماه به نقاط عطف لازم برای افزایش ناگهانی کاربران برسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی