|

شیبااینو و دوج کوین در سال جدید سقوط می کنند؟

Shiba Inu

چرا Dogecoin، Shiba Inu و Pepe در سال 2023 سقوط می کنند؟ توضیح داد

لینک کوتاه کپی شد

میم کوین ها جایگاه قابل توجهی در چشم انداز ارزهای دیجیتال دارند. از OG Dogecoin [DOGE] گرفته تا Shiba Inu [SHIB] و Pepe Coin [PEPE]، این دارایی ها به رسمیت شناخته شده اند. با این وجود، بازار زمانی شکوفا شده میم کوین با یک پسرفت مواجه شده است زیرا ارزش کلی آن کاهش یافته است. تجزیه و تحلیل داده ها حاکی از کاهش قابل توجه ارزش بازار میم کوین با زیان بیش از 3 میلیارد دلار از آغاز سال 2023 است.

Dogecoin، Shiba Inu و PEPE برای طولانی‌ترین زمان بر بخش میم کوین تسلط داشته‌اند، اما اکنون به نظر می‌رسد که در حال سقوط هستند. این کاهش قابل توجه را می توان در درجه اول به کاهش سرمایه بازار اینتوکن های پیشرو نسبت داد.

پیشرو در کاهش: Dogecoin و Shiba Inu

دوج کوین همچنین از نظر ارزش کل بازار، جایگاه دهمین ارز دیجیتال بزرگ را دارد. در ابتدای سال 2023، DOGE دارای ارزش بازار 10.83 میلیارد دلاری بود. با این حال، ارزش بازار فعلی آن به 8.47 میلیارد دلار کاهش یافته است که کاهش قابل توجهی را نشان می دهد. DOGE تسلط خود را در بخش نشانه های میم حفظ می کند و 61.09٪ به ارزش کلی آن کمک می کند. در هفته گذشته، DOGE شاهد کاهش 2.8 درصدی بود و تجزیه و تحلیل یک ماهه کاهش 4.4 درصدی را نشان داد.

این در حالی است که شیبا اینو طی هفته گذشته 2.9 درصد کاهش ارزش داشته و در طول ماه 5.4 درصد کاهش داشته است. در 15 اکتبر، ارزش بازار Shiba Inu به 4.17 میلیارد دلار رسید که نسبت به ارزش 5.34 میلیارد دلاری در ابتدای سال کاهش یافته است. شایان ذکر است که SHIB 30 درصد از اکوسیستم توکن میم 13.7 میلیارد دلاری را تشکیل می دهد.

آیا PEPE می تواند به عنوان فضل پس انداز بازار میم سکه ظاهر شود؟

PEPE یکی از میم کوین های بدنام است که از زمان ایجاد خود، یک سری نوسانات را در مسیر خود تجربه کرده است. در یک نقطه، حتی از مرز 1 میلیارد دلار در ارزش بازار فراتر رفت اما به سرعت ارزش خود را از دست داد. با این وجود، وضعیت چرخش مثبتی به خود گرفته است زیرا یک سیگنال صعودی قابل توجه به نفع PEPE بوده است. بر اساس داده‌های LunarCrush، امتیاز گلکسی میم کوین تنها پس از بیت‌کوین [BTC] در رتبه دوم قرار گرفت، که نشان‌دهنده پتانسیل افزایش صعودی آتی برای میم کوین است.

در زمان انتشار، PEPE با 1.6 درصد افزایش هفتگی با 0.00000068091 دلار معامله شد. حجم روزانه میم کوین در حال حاضر 36 میلیون دلار است. علاوه بر این، ارزش بازار PEPE 285,610,177 دلار بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی