|

پیش بینی بسیار مهم از شیبااینو!

Shiba Inu

سرمایه گذاری ماهیانه 100 دلار در اکتبر به 27 میلیون دلار می رسد!

لینک کوتاه کپی شد

سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه می تواند کاملاً یک ترن هوایی باشد، زیرا قیمت آنها به دلیل افزایش و افت غیرقابل پیش بینی آنها بدنام است. با این وجود، یک استراتژی ساده و در عین حال قوی وجود دارد که به طور مداوم برای سرمایه گذاران بلندمدت معجزه می کند. در این خبر، ما به داستان موفقیت قابل توجه شیبا اینو [SHIB] خواهیم پرداخت و نشان می دهد که چگونه یک سرمایه گذاری ماهانه 100 دلاری می تواند به 27 میلیون دلار تبدیل شود. میانگین‌گیری دلار-هزینه یک رویکرد سرمایه‌گذاری است که در آن افراد به طور معمول وجوه را به یک دارایی خاص در فواصل زمانی ثابت، صرف نظر از شرایط حاکم بر بازار، تخصیص می‌دهند. این استراتژی به ویژه توسط سرمایه گذاران بلندمدت با هدف کاهش اثرات نوسانات بازار مورد علاقه است. چهره های مشهوری مانند وارن از DCA برای جمع آوری سهام و علاقه مندان به کریپتو، مانند مایکل سیلر، نیز به طرز ماهرانه ای از آن برای جمع آوری دارایی های دیجیتال مانند بیت کوین استفاده کرده اند.

شیبا اینو DCA Triumph

با استفاده از داده‌های cryptoDCA، می‌توانیم به وضوح شاهد باشیم که چگونه یک سرمایه‌گذاری متوسط ماهانه 100 دلاری در Shiba Inu، پتانسیل تبدیل فردی را به یک مولتی میلیونر دارد. در طول سه سال، مجموعاً 3600 دلار به SHIB منتقل می شد. در زمان این تحلیل، ارزش پرتفوی به نزدیک به 27 میلیون دلار افزایش یافت. این نشان دهنده افزایش فوق العاده 1,125,588.3٪ است که توسط cryptoDCA تایید شده است.

شیبا اینو در حال حاضر با 0.000006918 دلار با 2.55 درصد افزایش روزانه معامله می شود. مدت زمان زیادی بود که این دارایی شاهد کاهش قیمت بود. با این حال، صعود مداوم به رهبری بیت کوین، SHIB را نیز تحت فشار قرار داده است.

روش DCA بر اساس یک اصل اساسی عمل می کند. یعنی زمانی که قیمت دارایی بالا باشد، قدرت خرید سرمایه گذاران محدود می شود و در نتیجه به ازای هر دلار سرمایه گذاری شده، واحدهای کمتری از دارایی به دست می آید. برعکس، وقتی قیمت پایین است، همان ورودی پولی سهم قابل توجهی از دارایی را تضمین می کند. با گذشت زمان، این رویکرد منجر به میانگین هزینه مطلوب هر سهم در مقایسه با تلاش برای زمان‌بندی بازار می‌شود. در اکثر موارد، نتیجه به طور قابل توجهی مثبت بوده است.

لازم است اذعان کنیم که پیش‌بینی دقیق در مورد روند بازار یک شاهکار بسیار چالش برانگیز است. بنابراین، اتخاذ یک رویکرد محتاطانه و پایبندی به استراتژی های سرمایه گذاری به خوبی تعریف شده اغلب انتخاب عاقلانه تری است. در نگاه گذشته، سرمایه گذارانی که ریسک پذیری نسبتاً کمتری دارند، می توانند به طور روشمند در درازمدت ثروت جمع کنند. این با سفر خیره کننده شیبا اینو از 100 دلار سرمایه گذاری ماهانه به 27 میلیون دلار نشان داده شده است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی