|

زمان آن فرا رسیده که شیبااینو به 0.0001 دلار برسد؟

Shiba Inu

سرمایه گذاران Shiba Inu (SHIB) مدت هاست که قیمت 0.01 دلار را هدف قرار داده اند که معمولاً به عنوان "رویای یک سنت" شناخته می شود

لینک کوتاه کپی شد

سرمایه گذاران Shiba Inu (SHIB) مدت هاست که قیمت 0.01 دلار را هدف قرار داده اند که معمولاً به عنوان "رویای یک سنت" شناخته می شود. با این حال، قبل از رسیدن به یک سنت، میم کوین محبوب با تم سگ باید چند صفر را حذف کرده و به سطح 0.0001 دلار برسد. طبق برخی پیش بینی ها، این ممکن است بیش از آنچه بسیاری انتظار دارند طول بکشد.

بر اساس تجزیه و تحلیل Gov.capital، شیبا اینو (SHIB) تا قبل از اکتبر 2027، یعنی چهار سال دیگر، به 0.0001 دلار نخواهد رسید. رسیدن به $0.0001 نشان دهنده رشد حدود 1288.6٪ است. از سوی دیگر، Changelly پیش‌بینی می‌کند که SHIB تا سال 2029، یعنی شش سال آینده، به قیمت 0.0001 دلار خواهد رسید. علاوه بر این، این شرکت پیش بینی می کند که SHIB تا سال 2032 به قیمت 0.0002 دلار خواهد رسید.

شیبا اینو چگونه به 0.0001 دلار خواهد رسید؟

SHIB در سال 2021 افزایش شهاب سنگی داشت و هزاران درصد رشد داشت. با این حال، یکی از بزرگترین محرک ها ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم بود که تقریبا نیمی از کل عرضه SHIB را سوزاند. بوترین نیمی از عرضه توکن را در آگوست 2020 دریافت کرد. با این حال، او تصمیم گرفت 90 درصد آن را بسوزاند و بقیه را به امور خیریه اهدا کند. اگر تیم SHIB بتواند سوخت دیگری به این بزرگی انجام دهد، به افزایش قیمت دارایی کمک زیادی خواهد کرد. این تیم در حال کار بر روی یک مکانیسم سوزاندن جدید است که طبق گزارش‌ها می‌تواند هر سال تریلیون‌ها توکن را از بین ببرد.

 

با این حال، همانطور که توسط توسعه دهنده اصلی Shiba Inu (SHIB) اشاره شده است، سوختگی به تنهایی باعث افزایش قیمت دارایی نمی شود. سوختگی ها باید با افزایش تقاضا پاسخ داده شود. به منظور افزایش تقاضا، تیم در حال کار بر روی چندین مورد استفاده در دنیای واقعی برای SHIB است. این پروژه بلاک چین لایه ۲ Shibarium خود را در آگوست سال جاری راه اندازی کرد که به توسعه دهندگان اجازه می دهد بر روی SHIB بسازند. این ممکن است در نهایت تقاضا را افزایش دهد. در زمان انتشار، SHIB با 0.4% کاهش در 24 ساعت گذشته، با 0.00000720 دلار معامله شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی