|

سرنوشت غم انگیز در انتظار شیااینو!

Shiba Inu

ترس و امید در جامعه شیبا اینو؛ چه سرنوشتی در انتظار شیباریوم است؟

لینک کوتاه کپی شد

با وجود حملات به بلاکچین شیبا اینو، تراکنش‌های شیباریوم طی سه روز ۱۰۰ درصد افزایش یافت. شیباریوم، بلاکچین مرتبط با ارز دیجیتال شیبا اینو، طی دو روز گذشته رشد فوق‌العاده‌ای را از لحاظ حجم تراکنش‌ها تجربه کرده است. در همین راستا، داده‌های Shibariumscan نشان می‌دهند که تعداد تراکنش‌ها از روز پنج‌شنبه بیش از دو برابر شده و تنها در ۲۴ ساعت گذشته از ۸۸،۶۳۰ تراکنش به ۱۷۷،۰۵۰ تراکنش رسیده است. طی این افزایش، تعداد کل تراکنش‌های شیباریوم در این دوره به رقم قابل‌توجه ۴۲۰ هزار رسید.
افزایش ناگهانی تراکنش‌ها، تعداد تراکنش‌های شیباریوم را از زمان راه‌اندازی کامل آن در پایان آگوست به ۱٫۷۴ میلیون رسانده که نقطه عطفی برای اکوسیستم شیبا اینو محسوب می‌شود.

به گزارش شایانیوز به نقل از رمزارزنیوز با این حال، در میان این رشد قابل‌توجه، یک موضوع نگران‌کننده در جامعه شیبا اینو پدیدار شده است. طبق گزارش‌ها، شیباریوم در معرض حمله کلاهبردارانی قرار گرفته که گفته می‌شود با پروژه Pawswap مرتبط هستند.

این وضعیت توسط مدیر برجسته پروژه که در جامعه SHIB به نام داوینچی شناخته می‌شود، افشا شد. این کلاهبرداران با فریبکاری، در قالب پروژه قانونی PawZone ظاهر می‌شوند و قصد کلاهبرداری از کاربران ناآگاه را دارند.

این افاقات غیرمنتظره، نگرانی‌هایی را برانگیخته و باعث افزایش هوشیاری در جامعه شیبا اینو شده که هم با افزایش هیجان‌انگیز معاملات شیباریوم و هم با حضور ناراحت‌کننده کلاهبرداران دست و پنجه نرم می‌کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی