|

شیبااینو تاچه حد میتواند توکن سوزی کند؟

Shiba Inu

آیا شیباریوم می تواند سالانه 111 تریلیون SHIB بسوزاند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جامعه Shiba Inu نسبت به مکانیسم سوختگی SHIB کاملاً خوشبین است. آنها معتقدند که این دارایی می تواند به معیارهای روانشناختی مانند 0.001 دلار و 0.01 دلار را بسوزاند. جامعه به سوزاندن توکن های شیبا اینو به صورت روزانه ادامه می دهد. علاوه بر این، Shibarium همچنین قرار است توکن ها را از عرضه در گردش حذف کند. اکنون که شبکه L2 از قبل راه اندازی شده است، آیا تریلیون ها توکن می توانند سوزانده شوند و قیمت SHIB را به بالاترین حد خود برساند؟

تاثیر واقعی Shibarium در 8-12 ماه منعکس خواهد شد؟!

در سال 2022، «کوئینی» یک سناریوی فرضی در مورد اینکه واقعاً چه تعداد سوختگی ممکن است رخ دهد، ارائه کرد. او پیش بینی کرد که اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، حدود 111 تریلیون توکن SHIB در هر سال می تواند سوزانده شود. این تقریباً 20 درصد از عرضه در گردش Shiba Inu است. او در توییتر پیش‌بینی کرد که حتی اگر یک درصد کارمزد تراکنش برای سوخت‌های SHIB در Shibarium و ShibaSwap 2.0 اعمال شود، آنها می‌توانند در مجموع تریلیون‌ها توکن در سال بسوزانند.

طبق داده‌های Shibburn، حدود 25،100،470 توکن SHIB در 24 ساعت گذشته سوزانده شده است. با این حال، این نشان دهنده کاهش 74.94 درصدی در بازه زمانی 24 ساعته است.

برآوردهای جامعه حاکی از آن است که شیباریوم می‌تواند 5 تریلیون توکن شیبا اینو را در هر ماه بسوزاند که در مجموع به 60 تریلیون توکن در سال می‌رسد.چندین تخمین جامعه نشان می دهد که Shibarium می تواند به تنهایی 5 تریلیون توکن را در هر ماه بسوزاند که در مجموع به 60 تریلیون توکن در سال می رسد. با این حال، این تیم هیچ تایید رسمی در این مورد نداده است. لوسی، عضو تیم Shiba Inu اخیراً اشاره کرده است که اخیراً چندین تأثیرگذار در مورد سوختگی SHIB «قول‌های بزرگ» داده‌اند. او در توضیح اصول اولیه، اظهار داشت که هر بار که کاربر از Shibarium استفاده می کند، SHIB می سوزد.

این [Shibarium] برای سوزاندن SHIB طراحی شده است، و بله، هزینه های گاز عمدا پایین نگه داشته می شود. به این ترتیب، میلیون‌ها نفر می‌توانند از آن استفاده کنند و به سوزاندن توکن‌های SHIB کمک کنند. بنابراین، فقط چند نفر نیستند که میلیون ها دلار را می سوزانند.»

او با تاکید بر اینکه چرا صبر کلید است، افزود،

ما به زودی متوجه خواهیم شد که در به‌روزرسانی‌های آتی چقدر سوزانده شده است. نیازی به عجله نیست. همه اینها بخشی از یک برنامه بلند مدت است. تاثیر واقعی شیباریوم در 8 تا 12 ماه آینده نشان خواهد داد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی