|

مانعی که سر راه شیبااینو قرار گرفت!

Shiba Inu

با ظهور پروتکل‌های لایه ۲، شیباریوم با یک راه‌اندازی اولیه ناموفق مواجه شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با ظهور پروتکل‌های لایه ۲، شیباریوم با یک راه‌اندازی اولیه ناموفق مواجه شد که جامعه شیبااینو [SHIB] را ناامید کرد. با این وجود، به نظر می رسد که ارتش SHIB از این عقب نشینی به جلو حرکت کرده است، زیرا پذیرش شیباریوم رشد قابل توجهی را تجربه کرد. پلتفرم لایه 2 اکنون از 100000 کیف پول در شبکه خود عبور کرده است.

در یک پست وبلاگی که در 28 آگوست منتشر شد، Shytoshi Kusama، توسعه‌دهنده اصلی Shiba Inu، رسماً اعلام کرد که عملکرد Shibarium با موفقیت بازیابی شده است. هنگامی که کوساما نشان داد که شیباریوم در حالت "زنده" است، پلتفرم تعداد 65000 کیف پول در 350000 تراکنش ثبت شده داشت.

طبق گزارش Shiariumscan.io، این اعداد با افزایش چشمگیر 55.8 درصدی کیف پول ها و افزایش 20.2 درصدی در تراکنش ها، رشد قابل توجهی را تجربه کرده اند. در حال حاضر، تعداد کل آدرس های کیف پول 101401 است. لازم به ذکر است که 35000 کیف پول اضافی در عرض یک روز پس از راه اندازی مجدد Shibarium در 28 آگوست به یکدیگر پیوستند.

در مجموع 439210 تراکنش انجام شده است که میانگین زمان بلوک هر کدام 5 ثانیه است. علاوه بر این، تعداد بلوک های فعلی 327872 است. شایان ذکر است که پلتفرم تست Shibarium که با نام Puppyscan شناخته می شود نیز مورد توجه قرار گرفته است. علیرغم اینکه Puppyscan یک شبکه آزمایشی بود، تقریباً سه هفته پس از شروع خود توانست 100000 آدرس را جمع آوری کند. در مقابل، علیرغم مواجهه با چالش‌هایی در طول راه‌اندازی، Shibarium با سرعتی سریع‌تر به نقطه عطف 100000 دست یافت.

بازیابی رکورد قیمت شیبا اینو و نرخ رایت

تحولات مثبت برای دارندگان SHIB همچنان ظاهر می شود. در حالی که هفته راه اندازی Shibarium با چالش های مهمی با حداقل فعالیت توکن سوزی مواجه بود، هفته گذشته روند مطلوب تری را برای دارایی به نمایش گذاشت. در این مدت، شبکه با 122 تراکنش، در مجموع 2,139,000,405 توکن SHIB از گردش را تجربه کرد. در کنار این، میزان سوختگی 9.53 درصد افزایش یافت. اگرچه این افزایش ممکن است اندک به نظر برسد، اما به عنوان آغاز بالقوه یک روند بزرگتر دیده می شود.

به دنبال پست اخیر وبلاگ Shytoshi، ارزش میم کوین نیز شروع به بازگشت کرده است. این حرکت صعودی همچنین می تواند به بهبود کلی در شرایط کلی بازار مرتبط باشد. در زمان انتشار، SHIB با قیمت 0.000008164 دلار معامله می شد که افزایش روزانه 2.91٪ را نشان می داد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی