|

شیبااینو به اوج می رسد؟

شیبااینو

Shiba Inu ممکن است در چند سال آینده به 0.01 دلار برسد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اکوسیستم Shiba Inu [SHIB] از طریق انتشار بحث برانگیز پروتکل لایه 2 خود، Shibarium، حرکت کرده است. در بحبوحه این وضعیت، SHIB با افت قابل توجهی مواجه شد و نتوانست تجمع کند. با این وجود، کسانی هستند که نسبت به پتانسیل توکن میم برای یک حرکت صعودی خوش بین هستند. در حالی که احتمال رسیدن SHIB به 0.01 دلار ممکن است بلندپروازانه به نظر برسد، مطمئناً فراتر از قلمرو امکان نیست.

این موضوع که آیا Shiba Inu می تواند به ارزش 0.01 دلار دست یابد یا خیر، گفتگوی رایج در میان سرمایه گذاران تازه کار است. تنها با توجه به ارزش بازار، شیبا اینو از ارزش فعلی 4.76 میلیارد دلاری خود به افزایش قابل توجهی نیاز دارد. برای رسیدن به قیمت توکن 0.01 دلار، SHIB به ارزش بازار 5.9 تریلیون دلار نیاز دارد.

مهم است که تأکید کنیم که دستیابی به ارزش بازار 5.9 تریلیون دلاری، Shiba Inu را به عنوان یک نهاد بزرگتر از اپل تبدیل می کند. این آرزو به شدت حدس و گمان است و حداقل برای دو دهه آینده فراتر از قلمرو قابل تصور است. صنعت ارزهای دیجیتال هنوز ارزش بازاری بیش از 3 تریلیون دلار را حفظ نکرده است. بیت کوین، بزرگترین رمزارز جهان، برای مدت طولانی نتوانسته ارزش بازار یک تریلیون دلاری را حفظ کند.

پس چگونه و چه زمانی شیبا اینو می تواند به این شاهکار دست یابد؟

سوزاندن یا حذف توکن ها از گردش به طور گسترده به عنوان یک روش مهم برای افزایش ارزش دارایی شناخته شده است. در حال حاضر، کل توکن های در گردش به 579 تریلیون می رسد. علاوه بر این، در مجموع 410 تریلیون توکن قبلاً در معرض سوزاندن قرار گرفته است. اخیراً میزان سوختگی نوسانات قابل توجهی را تجربه کرده است. در حال حاضر میزان سوختگی 24 ساعته 140 درصد است. فرض کنید شیبا اینو توانست به ارزش بازار 1 تریلیون دلار دست یابد. در چنین سناریویی، در مجموع 100 تریلیون توکن Shiba Inu برای هر توکن SHIB منفرد برای دستیابی به ارزش 0.01 دلار مورد نیاز است. با توجه به نرخ سوزاندن مداوم، حذف حدود 490 تریلیون توکن SHIB حدود 46296 سال طول می کشد.

در زمان انتشار، SHIB با 2.23% افت روزانه 0.00000809 دلار معامله شد. Shiba Inu باید تقریباً 123,477,548٪ افزایش یابد تا از قیمت فعلی 0.00000809 دلار به 0.01 دلار برسد. رسیدن به قیمت 0.01 دلار غیرممکن است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی